آن‌چه از گردهمایی ۸ روزه‌ رسانه‌ها در تهران می‌دانیم

ایسنا نوشت: بیست ‌و سومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع است.

بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات از صبح امروز جمعه پنجم آبان کار خود را آغاز کرد.

درهای نمایشگاه بیست و سوم از ساعت ۹:۳۰  به روی اهالی رسانه و قلم و بازدیدکنندگان گشوده شد تا بار دیگر بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌ای را به مدت هشت روز رقم بزند.

بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در ۱۰ گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع از پنجم تا ۱۲ آبان ‏در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.‏

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =