نشست بررسی وضعیت تردد زائران اریعین حسینی باحضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و استاندارخوزستان در پایانه مرزی چذابه برگزارشد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت استانداری خوزستان: سیدعلاءالدین بروجردی در نشست بررسی وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه اظهارکرد: هماهنگی های لازم با مقام های عراقی برای تردد امن زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه ، شلمچه ، مهران و خسروی انجام شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مرزهای ایران و عراق به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی 2 کشور امن ترین مرزهای کشور هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان عراقی نهایت همکاری و تعامل را با جمهوری اسلامی ایران در خصوص تردد زائران اربعین حسینی داشته اند. بروجردی همچنین در بازدید از پایانه شیب عراق از تلاش مرزبانی عراق در همکاری با زائران ایرانی تقدیر کرد.

بروجردی بیان کرد:در این بازدید ایفای نقش نیروهای مردمی عراق(حشدالشعبی) در مبارزه با تروریسم و نقش مرجعیت در سازماندهی نیروهای مبارزه با داعش را ستود.

همچنین استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت: از همه توان خود برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه بهره می گیریم.

غلامرضا شریعتی افزود: موج اصلی ورود زائران اربعین حسینی از روز شنبه هفته اینده شروع می شود و در این خصوص همه تمهیدات برای پذیرایی و میزبانی از زائران واسکان موقت آنان اندیشیده شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =