لگد پاتریس اورا به صورت هوادار مارسی؛خاطره کانتونا زنده شد

مدافع باتجربه تیم مارسی با لگد به صورت هوادار زد و از زمین اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم های المپیک مارسی و ویتوریا گیمارش در چهارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با شکست 1-0 تیم فرانسوی خاتمه یافت.

اما اتفاق عجیبی که پیش از آغاز بازی رخ داد، همه چیز این مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد. پاتریس اورا مدافع 35 ساله مارسی، نیم ساعت پیش از آغاز دیدار تیمش مقابل گیمارش، در حالی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، با یک هوادار درگیر شد و با لگد به سمت وی هجوم برد. همین اتفاق کافی بود تا اورا که در میان بازیکنان نیمکت نشین مارسی قرار داشت، با کارت قرمز داور مجارستانی این دیدار مواجه شود. بدین ترتیب اورا به اولین بازیکن تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد که پیش از آغاز مسابقه، کارت قرمز دریافت می کند. 

به نظر می آید یکی از هواداران تیم مارسی که از عملکرد ضعیف اورا در این فصل ناراضی بوده، به او اعتراض کرده و همین باعث شده تا اورا از کوره دربرود. 

طبق ادعای روزنامه اکیپ،این هوادار خشمگین به پاتریس اورا گفته است:« از مارسی برو بیرون. تو بازیکن بدی هستی. برو و به ویدیو هایت برس.» 

در فیلمی که از این درگیری منتشر شده، اورا با ضربه ای کونگ فویی صورت هوادار را هدف قرار می دهد و به همین دلیل بسیاری به یاد آن ضربه معروف اریک کانتونا به صورت هوادار نگون بخت کریستال پالاس افتادند. ضربه ای که باعث محرومیت طولانی مدت اریک کانتونا شد و احتمالا مشابه آن محرومیت سنگین، در انتظار مدافع چپ سابق منچستریونایتد خواهد بود.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =