رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان گفت : اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 122 طرح و واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی در استان را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، سید نعیم امامی در ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان گفت : 447 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق به این تعداد طرح و واحد تولیدی از سوی بانک های عامل پرداخت می شود که با پرداخت تسهیلات 337 اشتغال جدید در این طرح ها ایجاد می شود.

به گفته وی : طرح رونق تولید به منظور حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی با پرداخت تسهیلات لازم به صنایع دارای مشکل نقدینگی اجرایی شده است.

 وی با بیان اینکه اطلاعات درخواست تسهیلات رونق از سوی تمامی این واحدها در سامانه بهین یاب ثبت شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 500 طرح و واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک عامل معرفی شده است.

گفتنی است ، در این نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال وبختیاری پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای بزرگ صنعتی استان در راستای تامین سرمایه در گردش و جلوگیری از تعدیل نیرو مطابق با موافقت معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت را تصویب کردند.
در این نشست مشکلات تقسیط بدهی و وثیقه بانکی 8 طرح تولیدی و صنعتی در استان که 2 واحد از این تعداد در سال های گذشته تعطیل و در تملک بانک قرار گرفته بود، بررسی و راهکار ارائه شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =