در ۱۷ آبان، انتقاداتی که سیدمهدی طباطبایی نسبت به گسترش فرهنگ تملق و فریب در میان برخی اقشار مطرح کرده بود، پربازدید شد.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به نقل قولی از سیدمهدی طباطبایی اختصاص داشت که گفت: روزی مردم ریش را تیغ می‎زدند ولی در زمان ما با ریش، تیغ می‎زنند! خبر پربازدید دیگری هم می‌گفت صندلی تفنگدار معروف ارتش به دریادار خانزادی سپرده شد. در این سرویس برای مخاطبان هم مهم بود بدانند آیا امکان ارسال موشک از ایران به یمن وجود دارد؟

در سرویس اقتصادی پاسخ این سوال پربازدید شد: برای خرید آپارتمان در شهرک اکباتان چقدر باید هزینه کرد؟ خبر مهم دیگری هم گفت زنگنه ۵ مشاور خود را برکنار کرد. در این سرویس خبر کاهش قیمت چند خودروی داخلی هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی افشاگری بازیگر «پزشک دهکده» پربازدید بود و وقتی جین سیمور طعمه تهیه‌کننده فاسد شد همه تاسف خوردند. همچنین واکنش علی ضیاء به حاشیه‌های حضور دو مهمان متفاوت در برنامه‌اش هم بازدید زیادی در پی داشت. گفت‌و‌گو با یک بازیگر پیشکسوت هم که گفت نقش‌ها را می‌فروشند و جایی برای من نمی‌ماند، بازدید فراوانی را به خود جلب کرد.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه، علل بوی بد اطراف فرودگاه امام(ره) معلوم شد! خبر پرمخاطب دیگری هم گفت روزنامه کیهان توقیف شد؛ برای دو روز! گزارش پرمخاطب دیگری هم اعلام کرد از میامی تا شانگهای؛ 3درجه افزایش دما این شهرها را زیر آب می‌برد.

در سرویس بین‌الملل، سناریوی خطرناک «محمد بن‌سلمان» پس از پاکسازی در جبهه داخلی بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس فرار دسته جمعی خانواده امیران و تاجران سعودی به خارج هم بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس نقل قولی از نعیمی هم بازدید زیادی داشت: کردها، هوشمندانه اشتباه بارزانی را مدیریت کردند.

در سرویس طنز علت اصلی زندانی شدن در ایران بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =