456 هزار دانش آموز در مدارس البرز بیمه حوادث شدند

ایرنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 456 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 97-96 در مدارس این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

مراد مالمیر افزود: دانش آموزان در تمام ایام سال تحصیلی در 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.
وی اظهار کرد: نام همه دانش آموزان با مشخصات کامل در سامانه بیمه معلم که مسئولیت بیمه دانش آموزان البرزی را دارد به ثبت رسیده است.
مالمیر بیان کرد: این شرکت بیمه ای در اقدامی شایسته برای جلوگیری از انتقال یک دانش آموز پایه هفتم البرز به کانون اصلاح تربیت ، خسارت وی را متقبل شد.
یادآور شد: خسارت ارفاقی به این دانش آموز 16 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت : معلمان البرزی نیز با پرداخت 7500 تومان در سال می توانند از خدمات بیمه حوادث معلم در طول 24 ساعت شبانه روز برخوردار شوند.
وی تاکید کرد : گستره چتر بیمه ای حوادث دانش آموزی یکی از نیازهای ضروری دانش آموزان در مدارس البرز بود که خوشبختانه در سال تحصیلی 97-96 این پوشش بیمه ای در استان البرز شکل گرفت.
مالمیر در بخش دیگری از این گفت و گو به ارائه خدمات آموزشی - حمایتی در مدارس البرز به دانش آموزان اتباع خارجی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در مدارس ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم این استان حدود 25 هزار دانش آموز تبعه خارجی تحصیل می کنند که همانند دانش آموزان ایرانی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان تبعه خارجی که بیشتر از مهاجران افغانستانی هستند در شرایط برابر تحصیلی و در کنار دانش آموزان ایرانی در مدارس شهری و روستایی البرز در سال تحصیلی 97-96 همانند سال های گذشته مشغول تحصیل هستند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات لازم به دانش آموزان تبعه خارجی در ایران ، در البرز نیز دست اندرکاران آموزش و پرورش کوشیده اند تا دستور مقام عظمای ولایت در ایران کوچک در این بخش عملیاتی و اجرایی شود.
مالمیر گفت : طرح بیمه حوادث دانش آموزی با رضایت اولیای دانش آموزان و پرداخت هزینه بیمه در مدارس البرز به اجرا درآمد.
وی یاد آور شد: معلمان البرزی نیز می توانند با پرداخت 7500 تومان همانند دانش آموزان در سال تحصیلی 97-96 تحت پوشش بیمه حوادث معلم قرار گیرند .
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =