ازدواج عجیب و نجات از دست شکارچی‌ها با افسانه چهره‌آزاد در «هزار داستان»

افسانه چهره‌آزاد بازیگر سینما و تلویزیون در پنجاه و سومین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از یک ازدواج عجیب و از مردی می‌گوید که پس از شلیک گلوله شکارچی‌ها زنده ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه و سومین قسمت از برنامه «هزار داستان» که امشب (یکشنبه 21 آبان) با اجرای افسانه چهره‌آزاد به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت داستان دختر و پسری اختصاص دارد که ازدواج‌شان عجیب بود و قصه مردی را می‌گوید که بعد از اصابت گلوله شلیک شده از طرف شکارچی‌ها، زنده ماند.

افسانه چهره‌آزاد بازیگر سینما و تلویزیون، نوه رقیه چهره‌آزاد، بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما است.

او در فیلم‌های متعددی مثل «قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور، «دهلیز» بهروز شعیبی، «سیزده ۵۹» سامان سالور، «اسپاگتی در هشت دقیقه» رامبد جوان، «چند تار مو» ایرج کریمی، «ساغر» و «یکبار برای همیشه» سیروس الوند و همچنین سریال‌هایی همچون «سر به راه»، «وضعیت سفید»، «آشپزباشی»، «کتاب‌فروشی هدهد»، «داستان‌های نوروز»، «تهران ۱۱-۵۹۵ ج ۴۸»، «فروشگاه»، «برگی از زندگی»، «آپارتمان» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

فصل دوم برنامه «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراحی و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =