رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی پیامی مرگ شماری از هموطنان عزیزمان را براثر ضایعه اسفناک زلزله در استان کرمانشاه تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن این پیام بدین شرح است:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مرادی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمانشاه

باسلام و احترام

خبرحادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و مصدوم شدن جمع کثیری از مردم شریف آن خطه گردید، موجب تاثر و اندوه عمیق مردم درد آشنای لرستان به ویژه همکاران حوزه سلامت گردید.

بدینوسله مراتب تألم و تسلیت خود و همه همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان را به دلیل وقوع حادثه غمبار و دلخراش زلزله در استان کرمانشاه، خدمت جنابعالی، همکاران پرتلاش و همه مردم شریف آن استان ابراز نموده و آمادگی کامل این دانشگاه جهت اعزام نیرو و تجهیزات و همچنین پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مصدومان در بیمارستانهای این استان را اعلام می نمایم.

امید است تلاش های همکاران اورژانس پیش بیمارستانی لرستان که در حال حاضر در شهرستان سرپل ذهاب مستقر و مشغول امدادرسانی می باشند، در نجات جان مصدومان مؤثر واقع گردیده و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان این حادثه غم انگیز غفران الهی و برای آسیب دیدگان سلامتی و بهبودی کامل خواستارم.

مستدعی ست درصورت نیاز، مراتب را اعلام فرمایید تا در انجام این وظیفه انسانی اقدام و بتوانیم گوشه ای از آلام مردم آسیب دیده غرب کشور را تسکین بخشیده و جبران قطره ای از دریای بیکران محبتهای هم نوعان خودباشیم.


دکتر ساکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =