به گزارش ایسنا: حسابدار یکی از بانک‌ها که با اقدامات متقلبانه خود بیش از چهار میلیارد ریال اختلاس کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ روحی رییس پلیس آگاهی استان مازندران، در بیان جزئیات این خبر ، گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی استان مازندران در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شهرستان بابل مبنی بر کسر بودجه، موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند.

کارآگاهان به همراه کارشناسان بانک با مراجعه به شعبه، کلیه اسناد و مدارک را به دقت مورد بررسی قرار داده و طی آن مشخص شد صندوق شعبه کسر موجودی دارد که با تحقیق از کارمندان بانک با توجه به اظهارات ضد و نقیص فردی به نام «علی ــ د» به وی مظنون و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

در بازجویی‌های انجام شده متهم منکر ارتکاب هرگونه برداشت غیرقانونی بوده که با رویارویی با دلایل و مدارک مستند و علمی، دیگر راهی برای انکار بزه خود نداشته و گفت: این مبلغ را طی چند مرحله با انجام عملیات متقلبانه به حساب خود واریز و بانک را با کسر موجودی مواجه کرده و همچنین اعلام کرد با این شیوه و شگرد مبلغ چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اختلاس نموده است.

گفتنی است، با اعترافات متهم پرونده تکمیل و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 72795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا مخلصی زاده A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    من قبول دارم بر و بچه های شمال تو کشف اختلاس زبر دست هسند... امامی قیطریه.. بزن که داری خوب میزنی