کوئینتت (پنج‌نوازی) تهران، آثار آستور پیاتزولا (آهنگساز و نوازنده آرژانتینی موسیقی تانگو) را در تالار رودکی اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوئینتتِ (پنج نوازی) تهران، آنسامبلِ (نوازندگی هماهنگ جمعی) تخصصی اجرای آثار آستور پیاتزولا (آهنگساز و نوازنده آرژانتینی موسیقی تانگو) را پنجم و ششم دی 1396، ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می‌کند.

کوئینتتِ تهران تشکیل شده است از شهرزاد جعفری (پیانو)، مهرداد مهدی (آکاردئون)، علیرضاچهره‌قانی (ویلن)، محمدرضا جبار (کنترباس) و فرزان فلک‌دهی (گیتار الکتریک) که با هدف پرداختن به آثار آستور پیاتزولا با سازبندی پیشنهادی او شروع به کار کرد.

پیاتزولا (۱۹۲۱-۱۹۹۲) آهنگساز و نوازنده آرژانتینی است. ساخته‌های او اغلب از موسیقی جَز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است. او نوازنده چیره‌دست آکاردئون (باندونئون) نیز بود و در اجرای بسیاری از آثار خود این ساز را می‌نواخت.

از دیگر همراهان کوئینتت تهران در اجرای پیش رو می‌توان به کمال کچوئیان (مشاور گرافیک و طراح پوستر و بروشور)، زهرا سلیمیان (مدیر روابط عمومی و امور رسانه)، امید عرفانی و آیدا افتخاری (عکاس) اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مجازی این گروه مراجعه کنند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =