حمایت از پروژه های بزرگ شهرداری ساری وظیفه همه دستگاهها

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد رییس کل دادگستری استان در بازدید از پروژه های شهرداری ساری ضمن قدردانی از اقدامات تیم مدیریت شهری حمایت از پروژه های بزرگ شهرداری را وظیفه همه دستگاهها دانست

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد رييس كل دادگستري مازندران با اشاره به نزديكي دادگستري و محل احداث بوستان ولايت اظهار داشت: ما تا پیش از این، پیشرفت بوستان را از محل کار خود می دیدیم اما امروز همه بخش ها را از نزدیک بازدید کردیم. آقای عبوری و همکاران ایشان سه ویژگی را در این بوستان لحاظ کردند که برای بنده بسیار جالب بود.


این مقام قضایی ادامه داد: اولین ویژگی، مکان مناسب این پروژه می باشد که در شهرسازی و معماری تاثیر گذار است. هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر می باشد و هم از وسعت مناسب برخوردار است.

رئیس کل دادگستری مازندران در بیان دومین ویژگی این بوستان افزود: تمام فرهنگ ها، مسائل اجتماعی و مذهبی در این پروژه پیش بینی شده است؛ برای هنرمندان، قشر مذهبی و .... . همه خواسته های شهری ، در اینجا لحاظ شده است. برای هر کسی با هر نگاهی در زندگی شهرنشینی در بوستان ولایت پیش بینی های لازم به عمل آمده است که کم تر پارکی این چنین است.


وی در ادامه اظهار داشت: ویژگی سوم این است که تمام سنین مورد توجه قرار گرفته اند. از کودکی تا پیری انسان لحاظ شده است. بنده تا به حال پارکی را ندیدم که این سه ویژگی را داشته باشد. از مجموعه مدیریت شهری و آقای عبوری به خاطر این مجموعه و باقیات الصالحاتی که با انجام این پروژه به جای گذاشتند تشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد پس از بازدید از پروژه بزرگ فاز دو پارک ملل با بیان اینکه برای بنده پس از چندین سال حضور در مرکز استان بازدید از پروژه های بزرگ شهرداری ساری بسیار جالب بود گفت: امروز بسیاری از شهرداران برای اداره امور روزمره شهرداری دچار مشکل هستند اما پروژه فاز دو پارک ملل حداقل برای صد سال آینده پیش بینی شده است. برخی نباید به صورت مقطعی و موضعی فکر کنند و بگویند آقای عبوری در اینجا چه کار می کند. فاز یک را ببینند و فاز دو که در حال اجرا می باشد را مشاهده کنند آنگاه متوجه خواهند شد چه تحولی در حال وقوع است.

رئیس کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان مازندران با بیان اینکه فاز یک تنها یک آغاز بود و فاز دو هم بسیار گسترده تر می باشد و هم از ویژگی های بسیار بیشتری برخوردار می باشد، ادامه داد: اگر نقشه ی فاز دو پارک ملل را ببینید به عظمت این پروژه پی خواهید برد. بنده به آقای عبوری هم عرض کردم ما به پروژه های این چنینی علاقه مندیم. چنین پروژه هایی باعث آرامش اجتماعی و نیز رشد اقتصادی می شود. اقتصاد مقاومتی در اینجاست. حداقل چهار پنج هزار نفر ایجاد اشتغال می کند. بسیاری از مردم که نمی توانند در ادارات مشغول به کار باشند اینجا گذران زندگی می کنند. با اتمام این پروژه نیز اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد. مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید ، اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارند منظور همین است.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مازندران با بیان اینکه ممکن است مثلا امور آب نگران برداشت ها از سطح رودخانه در این پروژه باشد، اظهار داشت: به آنها می گویم واقعا جای نگرانی نیست. نه تنها جای نگرانی نیست بلکه جای امیدواری بسیار زیاد می باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه گفت: متاسفانه ممکن است برخی دستگاه ها از این پروژه نه تنها حمایت نمي كنند بلکه ممانعت و مخالفت نیز به عمل مي آورند. مدیران ما خوب هستند اما برخی افراد آن ظرفیت های درونی را ندارند. این طرح ها را باید به مردم و مدیران اطلاع رسانی کرد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران با تاکید بر این نکته که همه دستگاه ها وظیفه دارند از این پروژه و پروژه های مانند آن حمایت کنند، بیان داشت: دست کم ما به عنوان یکی از ارکان مدیریتی استان و خادم مردم در حفظ حقوق بیت المال؛ هم در ستاد اقتصاد مقاومتی و هم در دستگاه قضایی از این پروژه حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در بخش پایانی این مصاحبه اظهار داشت: ما نسبتی با آقای عبوری نداریم، ایشان شهردار با انگیزه ای می باشد و ما صرفا به خاطر انگیزه و عملکرد ایشان از وی حمایت می کنیم. شورای شهر ساری هم به خوبی از ایشان حمایت می کند. کمتر شورایی را دیده ام که چنین هماهنگ با شهرداری کارها را به سرانجام برسانند و این شایسته تقدیر است. بنده به سهم خودم از شورای شهر ساری و همه کسانی که در اجرای این پروژه ها دخیل هستند به ویژه آقای دکتر عبوری تقدیر و تشکر می کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =