وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله استان کرمان در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، وزیر راه وشهرسازی در اولین ساعات پس از زلزله ۶.۱ دهم ریشتری صبح جمعه "هجدک" کرمان، در تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی این استان، آخرین وضعیت زلزله استان کرمان را جویا شد و دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادرکرد.

عباس آخوندی با بررسی آخرین وضعیت منازل مسکونی و راه های ارتباطی مناطق زلزله زده بر آمادگی بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای کمک رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت این مناطق تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم با ارایه آخرین اطلاعات مناطق درگیر زلزله، از هماهنگی کامل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان خبر داد و تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه، اکیپ‌های راهداری و مدیریت بحران به منطقه اعزام شده اند.

بلوردی گفت: تیمی از کارشناسان مرکز تحقیقات نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت جاده های ارتباطی و منازل مسکونی ، به مناطق درگیر حادثه اعزام شده است.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =