۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
همایشی ۱۰ روزه برای عکاسان

جدول برنامه‌های ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان شامل کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم و نگاه شخصی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان،  ۲۸ برنامه در بخش نگاه شخصی، ۱۳ کارگاه تخصصی و ۱۶ نشست و سخنرانی برگزار می‌شود و پنج فیلم نمایش داده خواهد شد. 

ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱۵ آذر در خانه هنرمندان ایران با گشایش نمایشگاه عکس انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و انجمن عکاسان خانه تئاتر و نمایشگاه عکس استان‌های خراسان و آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

در دومین روز همایش پنجشنبه ۱۶ آذر کارگاه فضاسازی استودیو با نورهای لوکی (یدالله ولی‌زاده) ساعت ۱۰ تا ۱۲ و کارگاه مراحل پست پروداکشن در عکس‌های فضاسازی تبلیغاتی (ساسان پناهی) ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار می‌شود. نشست زنان و عکاسی جنگ در ایران با حضور مریم کاظم‌زاده، فرهاد سلیمانی و رضیه غبیشی ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰، نمایش فیلم «زمان مناسب، مکان مناسب» به کارگردانی کریس رود لی ساعت ۱۶:۴۵ و نشست زنان و عکاسی جنگ در جهان با حضور اسماعیل عباسی و مریم کهوند ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برنامه‌های دیگر دومین روز همایش است.

در بخش نگاه شخصی در روز پنجشنبه ۱۶ آذر، آریادخت جهانبخشیان با عنوان «گلی» از بوشهر ساعت ۱۵:۳۰، مریم آل مومن دهکردی با عنوان «سلیمان، مهناز و علی» از شهرکرد ساعت ۱۶:۳۰، شقایق مرادیان نژاد با عنوان «جغرافیای نیلی» از تهران ساعت ۱۷:۳۰ و کیارنگ علایی با عنوان «نمایشگاه اربن» از مشهد ساعت ۱۸:۳۰ تجربه های خود را در بخش نگاه شخصی بیان می‌کنند.

ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ۱۵ تا ۲۴ آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =