در پرداخت ها و امتیازهای رفاهی، تفاوتی بین کارمندان و کارگران شهرداری نخواهد بود

شهردار جدید همدان گفت: همسان سازی در خدمات رفاهی بین پرسنل شهرداری، یکی از هدف های اصلی مدیریت جدید شهرداری است که در آن فرقی برای ارایه امتیازهای رفاهی و مالی پرسنلی بین کارمندان و نیروی های فضای سبز نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ عباس صوفی در نشست خبری مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان گفت: در ایجاد درآمدهای پایدار باید نسبت به سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار بازار اقدام کنیم.

وی افزود: معتقدم شهر همدان باید به مرکزیت توسعه غرب کشور تبدیل شود.

شهردار همدان با اشاره به برگزاری اجلاس گردشگری در سال 2018 در این شهر، خاطرنشان کرد: اکنون وقت چندانی برای آماده سازی شهر نداریم اما در حد بضاعت نسبت به زیباسازی همدان اقدام خواهیم کرد.

صوفی تصریح کرد: بهسازی ورود های شهر همدان یکی از مطالبات اصلی مردم و رسانه ها است که عملیات مطالعه و اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار همدان با استقبال از کاوش و حفاری صورت گرفته در میدان مرکزی همدان گفت: از ساخت موزه در این میدان استقبال می کنیم و در این زمینه نظر میراث فرهنگی نیز برای ما مهم است.

وی توسعه گردشگری را یکی دیگر از مهمترین اهداف برای رونق اقتصادی شهر همدان داست و افزود: بودجه شهرداری همدان قابل مقایسه با شهرهای نظیر اصفهان، تهران و تبریز نیست و به همین علت باید برای تسریع در رشد و توسعه شهر همدان نسبت به ایجاد منابع جدید درآمدی و پایدار اقدام کرد.

شهردار همدان در ادامه تاکید کرد: جابجایی در حوزه های شهرداری قطعی است و این اقدام در راستای پویایی و تحول در مدیریت شهری خواهد بود.

وی افزود: اعمال تغییرات با عجله انجام نمی شود و از ماه آینده براساس رویکرد مدیریت شهری و برحسب توانایی افراد نسبت به جابجایی ها اقدام خواهیم کرد.

صوفی یادآور شد: معتقدم تمامی مدیران و پرسنل شهرداری همدان سالم و تحصیل کرده هستند و هرگونه تغییر در راستای روند اجرایی مناسب در تحقق اهداف تعیین شده صورت خواهد گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =