احداث خانه جوان در تمام شهرستان‌های لرستان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان از تلاش برای احداث خانه جوان در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ستاد ساماندهی جوانان، بحث مسکن جوانان و خانه‌های جوان در شهرستان‌ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن جوانان در تعدادی از شهرهای استان ظرفیت‌های خالی مسکن مهر وجود دارد، افزود: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان قول دادند که جوانان و زوجین جوانی که طالب باشند می‌توانند با استفاده از این ظرفیت‌ها معرفی شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صاحب مسکن شوند.

خجسته‌پور ادامه داد: در سایر شهرها که ظرفیت مسکن مهر وجود ندارد، با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زوجین جوان در قالب تعاونی‌ها برای ساخت مسکن از طرف اداره ورزش و جوانان معرفی می‌شوند و با کمک‌های فنی و اعتباری که در بودجه پیش‌بینی شده امیدواریم سود یارانه تسهیلات به آنان تعلق بگیرد و با هزینه کمتری صاحب مسکن شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در ادامه گفت: برای ایجاد خانه‌های جوان در 11 شهرستان، درصددیم که این خانه‌های را تشکیل دهیم. در برخی شهرستان‌ها این ظرفیت وجود دارد و تنها باید ساماندهی شوند و در مابقی شهرستان‌ها نیز بنا است راه و شهرسازی زمین را مهیا و از اعتباراتی که وزارت ورزش و جوانان در اختیار استان قرار می‌دهد به‌زودی شاهد راه‌اندازی خانه‌های جوانان در تمام شهرستان‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط خانه جوان در شهرستان خرم‌آباد ایجاد شده که البته به‌صورت استیجاری افتتاح ‌شده و به‌دنبال ساخت خانه جوان در این شهرستان نیز هستیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =