ایسنا نوشت: در پی حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به روستای "حرفا" واقع در ریف دمشق در جنوب غربی پایتخت دو تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سوریه "سانا"، اعضای گروه تروریستی جبهه النصره، منازل اهالی روستای "حرفا" در جنوب غربی دمشق در مرزهای اداری میان دو استان را با بیش از ۲۰ موشک مورد هدف قرار دادند.

خبرنگار این خبرگزاری گزارش داد، گروه‌های تروریستی النصره در "جباتا الخشب" و "طرنجه" در حومه قنیطره مستقر شده و منازل ساکنان روستای حرفا در دورترین نقطه ریف دمشق در جنوب غربی در مرزهای اداری دو استان ریف دمشق و دمشق را با 20 خمپاره هدف گرفتند که به کشته شدن یک دختر جوان و یک دختربچه و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد.

این حمله تروریستی منجر به خسارت‌های مادی و ویرانی‌های گسترده در منازل ساکنان،‌ زمین‌های کشاورزی و برق و قطعی برق روستا شد.

گروه‌های تروریستی در تعدادی از روستاها و شهرک‌های ریف دمشق در جنوب غربی و القنیطره مستقر هستند و انواع حمایت‌ها را از دشمن صهیونیستی دریافت می‌کنند.

پیشتر نیز گروه‌های مسلح توافقنامه کاهش تنش در غوطه شرقی را با حمله خمپاره‌ای به اردوگاه الوافدین در ریف دمشق نقض و تعدادی شهروند سوری را مجروح کردند.

همچنین در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهر "محرده" در شمال شهر حماه دو غیرنظامی زخمی شدند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =