معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در دیدار با استاندار محترم این استان گفت: عدم پرداخت مطالبات دانشگاه از سوی سازمان های بیمه ای، موجب شده است تا اتخاذ هرگونه تدبیر و تمهیداتی از سوی دانشگاه ناکام بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، دکتر حمید رئیسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی رغم همه تنگناهاي مالي ، پروژه هاي بهداشتي و درماني را با قدرت آغاز و به پيش برده است که در حال حاضر تاخير در پرداخت مطالبات دانشگاه و کمبود اعتبارات موجب كاهش سرعت در اجراي اين پروژه ها شده است.
وی تصریح کرد: بدون شک بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درماني و تسريع در روند اجراي آنها موجب منتفع شدن مردم در مناطق شهري و روستايي استان خواهد شد.
دکتر رئیسی در ادامه به تاخیر طولانی مدت پرداختی پرسنل اشاره داشت افزود: با اتخاذ تدابير مختلف دانشگاه به تازگي موفق به پرداخت مطالبات پرسنل تا پايان سال ۹۵ شده است.
وی همچنین به فراهم نمودن برخی زیرساخت ها در حوزه سلامت اشاره داشت و اظهار داشت: کمبود فضای فيزيکي از ديگر مشکلاتي است که مي تواند در حوزه آموزش دانشجويان تاثير سوء داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: تا کنون دانشگاه با دریافت دو وام از بانک رفاه کارگران موفق به مدیریت مالي برخي پروژه ها و پرداخت مطالبات کارکنان شده است كه در صورت ادامه روند تاخير در پرداخت بدهي بيمه ها به دانشگاه در ماه هاي آتي باقي مانده از سال جاري اتخاذ هرگونه سياست مديريتي ناكارآمد و پاسخ گوي مشكلات كنوني نخواهد بود.
وی در پایان خواستار مساعدت و همراهی مسئولین استانی براي تسريع و تسهيل در روند خدمت رساني به مردم در حوزه سلامت شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =