تسنیم نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: استاندار طرحی در راستای جریان دائمی آب در رودخانه زاینده‌رود مطرح کرد و در حال پیگیری هستیم تا با این طرح بتوانیم به طور دائمی 50 میلیون مترمکعب آب در بستر روخانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به جزئیات جلسه با استاندار اصفهان اظهار داشت: با استاندار اصفهان جلسه‌ای را برگزار کردیم که حدود 4 ساعت به طول انجامید و نمایندگان و مدیران استان در جلسه حضور داشتند و نماینده هر شهرستان مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کردند.

وی موضوع آب را مهم‌ترین مسئله مورد بحث جلسه با استانداری اصفهان بیان کرد و افزود: با انتصاب استاندار اصفهان نخستین جلسه با نمایندگان در مجلس برگزار شد و استاندار طرحی در راستای جریان دائمی آب در رودخانه زاینده‌رود مطرح کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: در حال پیگیری هستیم با طرح پیشنهادی استاندار اصفهان بتوانیم به طور دائمی 50 میلیون مترمکعب آب در بستر روخانه زاینده‌رود داشته باشیم.

وی گفت: در این جلسه از طرف نمایندگان سئوال شد که طرح پیشنهادی جریان دائمی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود تاکنون چه میزانی پیشرفت داشته است، استاندار بیان کرد که جلسات و کمیسیون‌ها تشکیل شده و اقدامات بسیاری مطلوبی را پیش برده‌اند.

سالک مسئله آب استان اصفهان و رودخانه زاینده‌رود را اولویت نخست و مهم جلسه با استاندار مطرح کرد و اظهار داشت: طی برگزاری جلسه مواردی از جمله اشتغال، بیکاری، ازدواج، بحث رکود و مالیات، سخت‌گیری‌ها برای سرمایه‌گذاران در اصفهان، روند تسهیل کسب و کار و موانع رفع رشد تولید ملی مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سیاست استاندار اصفهان برطرف‌کردن موضوع آب با تعامل است و در همین زمینه ارتباط‌‌های مطلوبی انجام شده و امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =