ایسنا نوشت: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت: خوشبختانه در هیچ‌یک از نقاط شهر تهران که در شب‌های گذشته که شاهد ناآرامی بودیم، امشب اتفاقی رخ نداده و شهر در نهایت امنیت به سر می‌برد.

ناصربخت با اشاره به اینکه تا این لحظه گزارشی از تجمع در سطح شهر تهران نرسیده است، اظهار کرد: پیش‌بینی ما هم این است که در ساعات آینده اتفاقی رخ ندهد. همچنین امروز در هیچ‌کدام از شهرهای استان تهران هم شاهد حادثه یا تجمعی نبوده‌ایم. هیچ‌گونه بازداشتی‌ای هم امروز نداشته‌ایم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: باید به نقش مردم در عقیم ماندن اتفاقات این چند روز تهران اشاره کرد. درست است که نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و شورای تامین تدابیر و اقدامات لازم را داشت اما من معتقدم اگر همکاری خوب مردم با این نیروها نبود این موفقیت به دست نمی‌آمد و نقش مردم در عقیم‌ماندن این حرکت کور بسیار تاثیرگذار بود.

قاتل شهروند درودی دستگیر شد

سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل شهروند درودی را دستگیر کردند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردی که در ناآرامی‌های اخیر شهرستان درود با همدستی متهمین دیگری اقدام به تخریب اموال عمومی و با سرقت خودروی آتش نشانی موجب قتل و جرح شهروندان بی‌گناه شده و سپس متواری و در توابع تهران مخفی گردیده بود، پس از اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) دستگیر گردید.
نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، سرقت، مزاحمت و تعرض به نوامیس مردم می‌باشد. اطلاعات بعدی از دستگیری این فرد، متعاقباً به آگاهی ملت فهیم و بزرگ ایران خواهد رسید .

این اغتشاشگران را شناسایی کنید

میزان نوشت: فرماندهی امنیت سایبری از تمامی مردم شریف ایران درخواست می‌کند، در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زير و يا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارند، از طریق سایت گرداب گزارش کنند.

   
راه‌های ارتباطی:
بخش تماس با سایت گرداب: http://gerdab.ir/fa/contacts
سامانه تعاملی گرداب: https://my.gerdab.ir/web/collect/report/public
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742817

برچسب‌ها