در چهارشنبه 13 دی، پربازدیدترین‌ها به اخبار اعتراضات اخیر کشور و اظهارنظر شخصیت‌های سیاسی در این باره اختصاص داشت.

امروز در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر مصاحبه‌ای با غلامرضا مصباحی مقدم با تیتر هم‌نوایی با معترضان با هدف انتقام انتخاباتی از دولت بود. همچنین سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران درباره دخالت یک مسئول سابق در اغتشاشات در این سرویس بازدید زیادی داشت. خبری هم با عنوان پیام تبریک منتظری به مقام معظم رهبری و بررسی اعدام های سال 67 پرمخاطب بود.

در سرویس اقتصادی، قیمت بنز، سوناتا، سانتافه و لکسوس در بازار پربازدیدترین خبر بود. همچنین احمدی نژاد با وام دادن بدهکاری ایجاد کرد هم بازدید زیادی داشت. افزایش قیمت سکه، دلار و یورو هم دیگر خبر پرمخاطب این سرویس بود.

مقایسه بودجه بی بی سی و صداوسیما پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی بود. واکنش بازیگر زن به سخنان ترامپ و نتانیاهو درباره اعتراضات ایران و واکنش رضا رشیدپور به افزایش تعرفه واردات خودرو هیبریدی دیگر اخبار پربازدید این سرویس را تشکیل می‌دادند.

در سرویس جامعه یادداشتی از لیلی رشیدی با عنوان ما و جامعه مقصریم، امیرحسین را اعدام نکنید با بازدید زیادی همراه شد. پیش بینی هواشناسی برای بارش باران در روز جمعه هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. خبری هم درباره 31 هزار توییت سعودی‌ها برای اعتراضات اخیر کشور هم نظر مخاطبان زیادی را جلب کرد.

واکنش توییتری ظریف به ناآرامی‌های اخیر پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل بود. همچنین فیلمی درباره ریشه ناآرامی‌های اخیر کشور بازدید زیادی به همراه داشت. اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید درباره حمایت آمریکا از معترضان دیگر خبر پرمخاطب این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور پشت پرده اغتشاشات در ایران پربازدید بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    منظورش کیه؟
  • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    خب آن مسوول سابق را معرفی کنید