محمد انصاری پس از دیدار با نفت تهران از تاکتیک خاص این تیم گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع وسط پرسپولیس با انتقاد از تصمیمات داوران و کمیته انضباطی گفت: بازیکن استقلال روی کمر بازیکن حریف می‌رود محروم نمی‌شود اما من به بازیکن حریف دست می‌زنم، دو جلسه محروم می‌شوم. شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی بدون گل مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی نبود. نفت عقب بازی می کرد و ما مجبور شدیم فشار بیاوریم. بدن من تماما زخم شده است از بس که نصرتی بدنم را چنگ انداخت! البته او بزرگتر ماست و در فوتبال هم چنین صحنه‌هایی پیش می‌آید. خودم را هم زمین نینداختم اما داور کارت زرد داد. امیدوارم بازی بعد جبران کنیم و ببریم. سه امتیاز این بازی برای ما مهم بود.

او درباره دو کارته شدن و از دست دادن بازی بعد تیمش گفت: دلیل کارت زرد داور را نمی‌دانم. بعضی چیزها فقط برای بازیکنان پرسپولیس است. بازیکن استقلال روی کمر بازیکن حریف می رود و او را لگد می کند اما کارت زرد هم نمی‌گیرد و کمیته انضباطی سکوت می کند. من به بازیکن حریف دست میزنم، دو جلسه محروم می شوم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه نفت خوب بازی کرد یا پرسپولیس بد بود گفت: برابر تیمی که یازده نفره دفاع کند، چه کار می توانیم انجام دهیم؟

خلیل‌زاده درباره محرومیت انضباطی منشا و احمدزاده و سرنوشت این دو بازیکن گفت: سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد. من وظیفه بازی کردن دارم.

محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس هم درباره این دیدار گفت: وقتی تماشاگر نباشد آن لذتی که باید فوتبال داشته باشد را ندارد. فکر می کنم سه امتیاز که نتیجه عادلانه ای بود را می توانستیم کسب کنیم.

او درباره تاکتیک نفت در این دیدار، گفت: نفت تاکتیک خاص خودش را دارد، بازیکنان خوب و باتجربه داشت و امروز هم یک روز فوتبالی خاص بود. انصاری در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم بد کار نکردیم ولی نفت از یک تاکتیک دفاعی خوب و چند لایه استفاده کرد. به آنها تبریک می گویم که توانستند این تاکتیک را خوب اجرا کنند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =