رئیس پلیس راه استان زنجان از گزارش دو مورد فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: در مورد یکی از این فوتی‌ها باید مراجع ذیصلاح اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی اصغر شیرمحمدی از وقوع تصادف در محور زنجان- بیجار خبر داد و اظهار کرد: این تصادف بین خودروهای پژو و اتوبوس روی داده است.

وی عدم رعایت حق تقدم توسط راننده خودروی پژو را دلیل تصادف محور زنجان- بیجار اعلام کرد و افزود: این تصادف یک کشته و یک مصدوم بستری در بیمارستان آیت‌الله موسوی داشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان فوتی تصادف بین دو خودروی پژو و اتوبوس را راننده پژو اعلام و تصریح کرد: سرنشین خودروی پژو در این تصادف مصدوم شده است.

شیرمحمدی کیلومتر 20 محور زنجان- بیجار را محل تصادف روز گذشته عنوان کرد و افزود: این تصادف ساعت 11 و 30 دقیقه روی داده است.

وی از گزارش یک مورد مرگ مشکوک در محور ابهر- تاکستان خبر داد و گفت: شب گذشته یک جسد در این محور پیدا شده است که در مورد تصادف رانندگی بودن آن باید پزشکی قانونی اظهار نظر کند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: رعایت قوانین می‌تواند، مانع وقوع بسیاری از تصادفات ‌شود.

شیرمحمدی اتوبان زنجان- قزوین را دارای بیشترین تصادفات در بین محورهای استان دانست و ادامه داد: به صورت میانگین 35 درصد از تصادفات استان در این محور روی می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =