23 ورزشکار به مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش‌اندام آسیا اعزام می‌شوند

ایسنا نوشت :رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: افراد انتخاب شده برای تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات ورزشی در اردو هستند و 23 ورزشکار در سه رشته فیزیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به ‌همراه مربیان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام خواهند شد.

ناصر پورعلی‌فرد 23 دی‌ماه در مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه لازم است در هیأت‌ها از نیروهای بالقوه و افکار مختلف استفاده شود، اظهار کرد: براساس اساسنامه انتخاب رئیس هیأت شهرستان جزء وظایف رئیس هیأت استان نیست.
پورعلی‌فرد با بیان اینکه باید انتقاد بدون تخریب توسط هیأت‌ها به ادارات کل ورزش و جوانان منتقل شود، تصریح کرد: لازم است آسیب‌ها به موقع شناخته و درمان شوند.
وی با اشاره به اینکه مطابق قانون هیأت‌های ورزشی نمی‌توانند عضو کمیسیون ماده پنج شوند، تاکید کرد: اما بر اساس قانون کمیسیون ماده پنج این اجازه را به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها داده شده تا از هیأت‌های ذینفع به عنوان ناظر استفاده شود.
پورعلی‌فرد خاطرنشان کرد: اگر هر انتقادی به عملکرد هیأت‌های مختلف وارد است باید به ادارات کل ورزش و جوانان استان منتقل شده تا مسائل حل شود.
وی از برگزاری مسابقات باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان فارس خبر داد و گفت:این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
پورعلی‌فرد اضافه کرد: افراد انتخاب شده در دهه اول اردیبهشت‌ماه سال آینده به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام می‌شوند.
وی تاکید کرد: افراد انتخاب شده برای تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات ورزشی در اردو هستند و 23 ورزشکار در سه رشته فیزیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به‌همراه مربیان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام خواهند شد.
پورعلی‌فرد در خصوص فعالیت بانوان در این ورزش بیان کرد: در بدنسازی و پرورش اندام، بانوان در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند و در این رشته تنها در در بخش مچ‌اندازی فعال هستند که قطعا مسابقات آن نیز برگزار می‌شود اما در سایر بخش‌ها فعالیتی ندارند.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: احتمالا مسابقات مچ‌اندازی به مناسبت ایام‌ دهه فجر در بخش آقایان و خانم‌ها در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =