علی دایی به صحبت‌های مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی دایی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: ما یک بازی خیلی مهم را با پدیده داریم. این بازی مهم‌ترین بازی فصل ماست. بازی رفت خیلی بد نتیجه را به آن‌ها واگذار کردیم. بازیکنانم خیلی انگیزه دارند تا آن نتیجه را جبران کنند. ان‌شاءالله با برد در این بازی می‌توانیم موقعیت خود را در جدول ثابت کنیم. پدیده تیم بسیار خوبی است. در بازی مقابل استقلال هم خیلی خوب بازی کرد. مطمئنا فردا کار خیلی سختی را داریم اما به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم بازیکنانم از این بازی هم می‌توانند با پیروزی بیرون بیایند. خیلی با بازیکنان صحبت کردیم تا سه امتیاز را به‌دست آوریم.

او درباره مصاف با پدیده و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال انتقام است؟ گفت: بازی قبلی را ببینید. ما یک پنالتی اشتباه علیه‌مان اعلام شد و در نهایت سه بر صفر باختیم. اختلاف ما سه گل نبود. سعی‌مان این است بهترین بازی را ارائه دهیم و به دنبال انتقام نیستیم.

سرمربی سایپا درباره اظهارات طارمی در برنامه ۹۰ و تایید صحبت‌های قبلی او از سوی این بازیکن گفت: من همیشه دنبال حق هستم. به هیچ عنوان دوست ندارم دروغی بگویم که زیرش بمانم و وجهه‌ام خراب شود. ما زمانی هم که با آقایان مشکل خوردیم، گذشت زمان همه چیز را به مردم ثابت کرده است. گاهی ۵ سال طول کشیده واقعیت روشن شود. اما این آقایان آن‌قدر دروغ می‌گفتند که خداوند یک ماه هم نگذاشت و دروغ‌شان را نشان داد. من با این آقایان صحبت کرده بودم و آن‌ها راستش را به مردم نمی‌گفتند. ما در زندگیمان با هیچ احدی کار نداریم. من اصلا نمی‌توانم زیر بار حرف زور و ناحق بروم. آن شب هم مجبور شدم آن عکس‌العمل را نشان دهم. خدا را شکر همه فهمیدند که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ می گوید. اصلا نیاز به حرف‌های طارمی هم نبود. رای فیفا می‌گوید که آقایان راست نمی‌گفتند و مشخص است در کمیته حقوقی‌شان چه می‌کردند. یک سری مشکل هم برای امثال من ایجاد کردند.

وی درباره جلسه‌اش با گرشاسبی گفت: مشکلات حل شدنی است. تا الان ولی به یک چیز واحد نرسیده‌ایم.

دایی در پاسخ به این سوال که علت دروغ‌های موجود فوتبال چیست؟ گفت: این دروغ‌گویی در جامعه مد شده و ابدا ربطی به فوتبال ندارد. وقتی یک مسئول علنا یک حرفی می‌زند که واقعیت ندارد، چه توقعی می‌توان داشت. متاسفانه این باب شده است. رفیق ۲۵ ساله در چشم آدم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید. چه انتظاری از فلان آدم دارید که فوتبالی هم نبوده است. کسانی که آمده‌اند و فوتبالی نبوده‌اند، ۵ درصدشان موفق بوده‌اند و خدمت کرده‌اند. خودتان هم می‌دانید چه کسانی بوده‌اند. بقیه آمده بودند تا دیده شوند و خودشان را بزرگ کردند. آدم‌های ضعیف دروغ می‌گویند. آدم ضعیف نباشد، دروغ نمی‌گوید. آدم اگر خدا ترس باشد دروغ نمی‌گوید. متاسفانه بعضی‌ها به منافع دنیوی این چیزها را می‌فروشند. فکرش هم نیستند. مساله این است. چون پاسخگو نیستند به هیچ نهادی، عین آب خوردن دروغ می‌گویند.

او که کاشف طارمی بوده است، درباره وضعیت این بازیکن گفت: اصلا خوشم نیامد و دوست هم نداشتم طارمی آن‌گونه در تلویزیون حرف بزند. او خودش را زیر سوال برد و همه از جمله همبازیانش را هم زیر سوال برد. بزرگ‌ترین گلایه من از او این است که آقای صمد ابراهیمی او را به من معرفی کرد و من از او در اردبیل تست گرفتم. من خودم ابراهیمی را می‌شناسم. اصلا او اینگونه نیست. آدم خوب نیست راجع به کسانی که مهدی را طارمی کردند، صحبت کند. همه اشتباه می‌کنند و ابراهیمی هم شاید اشتباه کرده باشد. ولی صمد ابراهیمی، طارمی را به من معرفی کرد و فکر کنم با هزینه خودش او را فرستاد. شایستگی‌های طارمی را کسی نفی نمی‌کند. در اولین حرکتش او را انتخاب کردم. یک دقیقه نشد که انتخابش کردم. نباید این‌گونه باشد. من نمی‌دانم مدیر و رفیق طارمی کیست که این صحبت‌ها را می‌کند. اصلا کسی که بازیکن ملی است، نباید این صحبت‌ها را بکند. جای این حرف‌ها تلویزیون نیست. بعد از آن هواداران نباید ناراحت شوند. بازیکن یک روز می‌آید و می‌رود. ما وضعیت روحی، مالی، خانوادگی و مسائل دیگر را درباره این بازیکن نمی‌دانیم. باید دلخوری‌ها را بندازیم بیرون. امثال طارمی باید حمایت شوند چون ما به جام جهانی رفته‌ایم. دوست دارم او موفق باشد چون تیم ملی ما هم باید موفق شود. مردم نباید از هیچ بازیکنی ناراحت شوند. ناراحتی مال مدیرانی است که باعث می‌شوند امثال مهدی این اتفاقات برای‌شان رخ دهد. وگرنه بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =