در روز چهارشنبه چهارم بهمن، پربازدیدترین خبر به توصیه رهبر انقلاب به پسرشان اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره بستری شدن الناز شاکردوست در بیمارستان و ورود سامانه بارشی به ایران بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، چرا رهبر انقلاب اجازه ندادند پسرشان سر سفره افطار بنشیند؟ پربازدیدترین خبر بود. حضور همسر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در عروسی فرزند شهید مطهری دیگر پربازدید این سرویس بود. کاندیداهایی که بین پاستور و بهارستان در رفت و آمد هستند هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، کارت‎خوان حذف می‌شود پربازدیدترین خبر بود. اولین تصاویر ارسالی ربات اعزامی به نفتکش سانچی هم بازدید زیادی داشت. توصیه املاکی‌ها برای خرید ملک  هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ، عکسی از الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان پربازدیدترین خبر بود. بازگشت رابعه اسکویی به ایران هم دیگر پربازدید این سرویس بود. همکاری پیمان معادی با آهنگساز یونانی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، یک توصیه مهم برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ پربازدید بود. کانون‌های گرد و خاک اهواز دو برابر وسعت شهر نیویورک هم مخاطبان زیادی داشت. فردا سامانه بارشی وارد ایران می‌شود توانست نظر کاربران را جلب کند.

در سرویس بین‌الملل، اظهارنظر دیپلمات کهنه کار درباره عملکرد دونالد ترامپ پربازدیدترین خبر بود. فیلمی از رفتارهای عجیب دونالد ترامپ در سال اول ریاست جمهوری هم بازدید زیادی داشت. رویترز از دیدار مکرون و ترامپ در کاخ الیزه خبر داد هم پربازدید بود.

در سرویس ورزش، دعوای خیالی برای پس گرفتن قهرمانی پرسپولیس پربازدیدترین خبر بود. عقب‌نشینی باشگاه استقلال در ماجرای طارمی هم بازدید زیادی داشت. تراکتور عذر مدافعش را خواست دیگر مطلب پربازدید بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم شاهکار دیگری از احمدی‌نژاد که روحانی لو داد پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =