تولیدات داخلی با کیفیت بالاتری تولید شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز در سطح خوبی برگزار شده است و تولید کنندگان کالا ها را با کیفیتی بالاتری برای مشتریان ارائه دهند.

به گزارش خبر آنلاین، عباداله کامکار، در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه  گفت: 50 غرفه در این نمایشگاه شرکت کرده اند و عمده ترین نگاه در بحث به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی است که برای تولید ، اشتغالزایی و مصرف کننده  مهم می باشد.

وی در خصوص تولیدات داخلی با کیفیت بالاتر افزود: ارائه قابل توجه لوازم خانگی ایرانی، و نحوه برگزاری نمایشگاه موید آن است که مشارکت کنندگان با انگیزه و جدیت بالا، در این رویداد حضور پیدا کرده اند. همچنین کیفیتی را که در لوازم خانگی خارجی وجود دارد در اینجا هم شاهد این تولیدات با کیفیت بالا باشیم و تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت لازم را برای مشتریان ارائه دهند .
معاون استاندار البرز عنوان کرد: خوشبختانه نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز در سطح خوبی برگزار شده است و با برگزاری این نمایشگاه تخصصی، شهروندان البرزی می توانند در فضایی مناسب و با مقایسه کالاهای به نمایش گذاشته شده در فرصت زمانی کمتر نسبت به مراجعه به فروشگاه های مختلف، برای انتخاب و خرید خود اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =