مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل گفت: ارتقای سلامت اداری از ضروری ترین شاخصه ها در مدیریت شهری است، و از این رو خارج از هرگونه تعارفات سازمانی با متخلفین برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ میرعباس زاده تصریح کرد: در راستای تاکید قاطع شهردار اردبیل مبنی بر مبارزه با فساد اداری، مدیران و کارمندان ملزم به اجرای قانون برای تحقق نظام سلامت اداری در مجموعه شهرداری اردبیل هستند و در صورت احراز هر گونه تخلف و فساد اداری برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه «رانت، رشوه و پارت » جز سه آفت اصلی در نظام سلامت اداری است افزود: هرگونه سو استفاده کارمندان از مقام و مسئولیت خود پیگرد قانونی خواهد داشت.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل عنوان کرد: عدم آشنایی مدیران،مسئولین و کارمندان با قانون کاری خود، سهل انگاری در عملیاتی کردن قانون، کم کاری و میل به حرام (رشوه رانت) ،دو شغل بودن و گرفتاری های مضاعف در زندگی عذر موجهی برای خطا محسوب نمی شود و تمامی کارمندان، مدیران و مسئولین ضروری است با قوانین کاری خود آشنا بوده و آگاهی های لازم در راستای ایفای وظایف قانونی خود به دست آورند.

میرعباس زاده متذکر شد: در صورت عدم اجرای قانون توسط کارمندان مجموعه شهرداری اردبیل، قانون وارد عمل شده و از کوچکترین خطایی چشم پوشی نخواهد کرد.

وی در خصوص چارت ابلاغی جدید گفت: 4 سربازرسی با عنوان های سر بازرسی حقوقی، سر بازرسی مالی اداری، سر بازرسی عمرانی و سربازرسی شهرسازی در راستای نظارت و بررسی مستمر پرونده ها در مناطق و سازمان های تابعه فعال شده اند.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل با اشاره به این که در روزهای آتی جلساتی در این خصوص با مدیران مناطق و سازمان های تابعه خواهیم داشت افزود: مدیران سرمایه های نظام هستند و هدف اصلی ما صیانت از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =