تسنیم نوشت: رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نظرش درباره طرح پارلمان اصلاحات را اعلام کرد.

محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید با اشاره به آغاز به کار دور جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات‌های پیش‌رو، گفت: سعی می‌شود تا پیش از پایان سال جاری تشکیل این شورا اعلام شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری اخیراٌ طرحی را  به نام پارلمان اصلاحات به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارائه کرده آیا در این باره با شما رایزنی شده یا خیر؟ افزود: رایزنی‎ای در این‌باره با ما نشده البته بهتر است در اینباره از آقای کواکبیان سئوال کنید.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه تشکیل پارلمان اصلاحات را با وجود شورای عالی سیاست‌گذاری چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما به دنبال تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم و اطلاعات بیشتر درباره تشکیل پارلمان اصلاحات را باید از آقای کواکبیان پرسید.

شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای تجمیع نظرات کفایت می‌کند

همچنین خانه ملت نوشت:

بهرام پارسایی با اشاره به طرح برخی پیشنهادات مبنی بر راه اندازی پارلمان اصلاحات برای تجمیع نظرات مختلف اصلاح طلبی، گفت: معتقدم در حال حاضر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان که بسیار فعال بوده و از اشخاص ملی و حقوقی در آن حضور دارند، برای جریان اصلاح طلبی کافی است. شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان که نمایندگی تمام احزاب اصلاح طلب کشور را برعهده دارد تا کنون در انتخابات گذشته نظیر ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: شیوه کار انتخاباتی و حزبی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای برگزاری انتخابات صحیح بود و تصمیم دیگری نیز جز این نمی شد گرفت که در نهایت مردم نیز حمایت کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اینکه بخواهیم در کنار این شورا، جبهه جدیدی در اصلاحات درست کنیم باعث شکاف و دودستگی می شود. البته قطعا ایراداتی در کار شورای سیاستگذاری وجود دارد اما این مسائل با گفتگو رفع شده و راه آن تشکیل شورای جدید نیست.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: روحانی هیچگاه خود را از اصلاح طلبان ندانست و ما نیز انتظار اصلاح طلبی از وی نداریم از این رو اگر بخشی از وعده های رئیس جمهور عملیاتی نشده، ایرادی را متوجه شورای سیاستگذاری نمی کند و نباید تشکیلات جدید دیگری راه اندازی شود.

 27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =