فرماندار شهرستان ماهنشان درباره تامین اقلام اساسی و مورد نیاز در نوروز گفت: برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا در ایام نزدیک عید و بازارهای روز یکی از اقداماتی است که می تواند به تامین اقلام مورد نیاز مردم و تنظیم بازار شب عید کمک نماید.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی نوری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ماه نشان، با اشاره به لزوم رصد بازار و قیمت کالاهای پر مصرف به ویژه در روزهای پایانی سال، افزود: بر اساس تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف، ضروری است دستگاه های ذیربط تمهیدات لازم و جدی را برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا آخر اردیبهشت سال آینده بیاندیشند.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان بطور منظم و هر 15 روز یکبار، اظهار کرد: اعضای ستاد باید در این جلسات گزارش جامعی از وضعیت بازار و اقدامات خود را ارائه نمایند و از نزدیک میزان توزیع کالاها و قیمت عرضه آن ها را رصد کنند.
مقام عالی دولت در شهرستان ماه‌نشان در ادامه خاطر نشان کرد: براساس سیاست های کلان کشور، دولت دوازدهم در حال حاضر هرگونه افزایش قیمت را ممنوع اعلام کرده و در این خصوص تابع سیاستهای ابلاغی دولت خواهیم بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =