استخوان‌های کودک ۱۲ ساله راز یک جنایت را پس از ۶ سال برملا کرد/ اعتراف ۲ برادر به قتل برادر کوچک‌تر

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: دو برادر 27 و 20 ساله، برادر 12 ساله خود را با اسلحه شکاری به قتل رساندند، پرونده این قتل پس از 6 سال با کشف استخوان های برادر کوچکتر به جریان افتاد.

سرهنگ محمد معصومی، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: پرونده یک فقره قتل که 6 سال از مختومه شدن آن می گذشت، پس از کشف استخوان های برادر مقتول از زیر خاک، مجددا به جریان افتاد.

وی اظهار داشت: در دی ماه سال 90 پدری با مراجعه به کلانتری خبر از مفقود شدن فرزند 12 ساله خود داد.

رئیس پلیس تویسرکان ادامه داد: پس از اعلام مفقودی پسر 12 ساله، پرونده ای در دایره پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و تحقیقات برای یافتن وی ادامه یافت.

وی گفت: تلاش های پلیس پس از 6 سال نتیجه داده و پس از مظنون شدن به برادر بزرگتر فرد مفقود شده، وی برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: اظهارات ضد و نقیض این فرد به همراه تحقیقات فنی نتیجه داد و متهم، به قتل برادر کوچک خود اعتراف کرد.

سرهنگ معصومی در توضیح این قتل گفت: 6 سال پیش سه برادر برای چرای گوسفندان راهی صحرا می شوند ولی طبق برنامه ریزی قبلی 2 برادر بزرگتر با استفاده از سلاح شکاری برادر 12 ساله خود را به قتل رسانده و وی را در همان محل دفن می کنند.

وی افزود: با راهنمایی قاتل، محل دفن برادر کوچک شناسایی شده و استخوان های او برای انجام آزمایش های 'دی.ان.ای' و 'آر.ان.ای' ضبط می شود.

سرهنگ معصومی یادآور شد: برادر 33 ساله در این عملیات دستگیر و روانه زندان می شود ولی دیگر برادر که هم اینک 26 سال دارد، متواری است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی افزود: پدر این خانواده از ابتدا نیز راز مفقودی فرزند کوچک خود را می دانست ولی بر روی آن سرپوش گذاشته و تحت عنوان مفقودی اقدام به تشکیل پرونده کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =