تسنیم نوشت:عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که در صورتی که نهاد‌ها، گزارشات خود را درباره مطالب خلاف "محمود صادقی" که به آنها نسبت داده ، به ما واصل کنند، آن را قطعاً رسیدگی می‌کنیم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهامات و ادعای اخیر محمود صادقی عضو فراکسیون امید، گفت: اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارات و اقدامات نمایندگان را که بر خلاف وظایف نمایندگی آنها تشخیص دهد را پیگیری و با حضور نماینده متخلف اظهارات وی را بررسی می‌کنند.

وی افزود: در صورتی که سازمان‌ها و نهاد‌هایی که گزارشات خود را درباره مطالب خلافی که از سوی محمود صادقی به آنها نسبت داده شده را به هیئت نظارت واصل کنند قطعاً این هیئت این موارد را بررسی می‌کند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایدگان مجلس با تاکید بر اینکه چنین اظهار نظرهای آسیب‌ساز بوده و به جایگاه نمایندگی و هم به جایگاه مجلس شورای اسلامی آسیب می‌زند، تصریح کرد: اظهار نظر‌های این چنینی سبب موج سواری و سوء استفاده رسانه‌های بیگانه می شود تا از این مسائل برای ضربه زدن به ارکان نظام استفاده کنند.

وی با بیان اینکه منتشر کردن چنین مطالبی سبب گسترش بی اعتمادی در جامعه می شود، گفت: شاید آقای صادقی تفسیر موسعی از اصول 84 و 86 قانون اساسی دارد و شاید وی تصور می‌کند اظهارنظر نماینده آزاد است و یا اظهاراتش در راستای وظیفه نمایندگی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =