امید نوشین کارگردان ایرانی‌تبار اهل انگلستان در ۴۳ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید نوشین که بیش از همه برای ساخت فیلم «آخرین مسافر» شناخته شده بود در ۴۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

«آخرین مسافر» تریلری با بازی دوگری اسکات، ایدو گلدبرگ و کارا توینتون بود که نوشین را نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم نخست یک کارگردان در جوایز فیلم‌های مستقل بریتانیا کرد.

از آخرین کارهای سینمایی نوشین می‌توان به همکاری در نوشتن فیلمنامه اثر علمی تخیلی «Kill Switch» با باز دن استیونز و برنیس مارلو اشاره کرد. او پیش از مرگ در حال کار روی دومین اثر سینمایی خود با عنوان «Invade» بود.

انتشار خبر درگذشت این فیلمساز جوان با واکنش همکاران او روبه‌رو شده است. جو واکر تدوینگر سرشناس سینما که آثاری چون «بلیدرانر ۲۰۴۹» و «ورود» را در کارنامه دارد در واکنش به این رویداد گفت: «من در فیلم «آخرین مسافر»‌ با امید کار کردم. او مهربان و بسیار با استعداد بود. از دست دادن او برای دوستان، خانواده‌ و حتی تماشاگران آثارش بسیار دشوار است.»

تهیه‌کنندگان «آخرین مسافر» نیز در این باره گفتند: «باورکردنی نیست که امید از پیش ما رفته است. مایه تاسف است که او را از دست دادیم او چیزهای بسیاری برای عرضه به دنیای هنر داشت.»

امید نوشین سال ۱۹۷۴ در گیلفورد به دنیا آمد. او یک دختر به نام آوا دارد.

منبع:‌ اسکرین‌دیلی/ ۲۶ ژانویه

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =