کاهش تصادفات و تلفات رانندگی تنها با فرهنگ سازی و ارتقاء ایمنی در همه بخش های حمل و نقل میسر خواهدشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : کاهش تصادفات و تلفات رانندگی تنها با فرهنگ سازی و ارتقاء ایمنی در تمامی بخش های حمل و نقل میسر خواهد شد

به گزارش روابط عمومي خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس عبداله بهادری در جلسه كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي تبعات ناشي از تصادفات و تلفات جاده اي را در جامعه بسيار فاجع انگيز برشمرد و تصريح نمود: بايد با بررسي همه جوانب و دسترسي به اطلاعات درست از شرايط موجود در جهت افزايش ايمني محورها گام برداريم.
مدیركل راه و شهرسازي مازندران آموزش و فرهنگ سازي را از جمله عوامل موثر در جهت كاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت : همه بايد با برنامه ريزي مناسب و دقيق گامي به سوي ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن كاهش سوانح رانندگي برداريم.
عبداله بهادری ضمن تاکید بر نقش اقدامات ایمنی سازی در کاهش تصادفات رانندگی خاطر نشان ساخت : فعالیت های گسترده ای در زمینه ایمن سازی در محورهای ارتباطی استان در دست انجام می باشد.
وی در ادامه خواستار بسیج همگانی جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از سوی تمامی اقشار جامعه و مسئولین امر شد عنوان نمود : هریک ازما باید در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات بکوشیم.
در این جلسه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به خط کشی و تکمیل علائم ایمنی محورهای ارتباطی استان اقدام نماید . همچنین مقرر شد در کلیه تصادفات اعم از شهری و برون شهری ( GPS ) دقیق نقطه تصادف در کروکی منظور گردد.
تکمیل تقاطع غیرهمسطح میدان جانبازان قائم شهر تا پایان بهمن ماه ، آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی جویبار بعد از 15 فروردین 97 ، مسدود نمودن راه دسترسی معادن شن و ماسه فاقد مجوز و روان سازی ترافیک کمربندی فریدونکنار از جمله مواردی بودند که در این نشست بر انجام آن تاکید لازم صورت پذیرفت .
گفتني است در جلسه كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان علاوه بر معاون عمرانی استاندار و مهندس بهادری ، جانشین فرماندهی پلیس راه استان ، دبیر شورای ترافیک استانداری ، فوریت های پزشکی استان ، مدیرکل امور روستایی ، مدیرکل استاندارد ، سرپرست حمل و نقل ترکیبی و كليه اعضای كميسيون همچون پزشكي قانوني ،منابع طبیعی، اورژانس و جمع ديگر از مسؤلين راه و شهرسازي استان در محل اداره كل راه و شهرسازي استان برگزار گرديد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =