ایسنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به خلاء همکاری و مشارکت اجتمامی در برف اخیر گفت: صداوسیما و رسانه‌ها در جذب مشارکت اجتماعی در بحران‌ها مطلوب عمل نمی‌کنند.

محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران گفت: بعد از بحران زلزله در اطراف تهران و حتی بحران ‌نارضایتی‌ها، اینبار به بحران برف رسیدیم. باز تهرانی‌ها در این بحران‌ها غافلگیر شدند.

وی گفت: از بارش برف شکرگزار هستیم اما در عین حال نشان داد که ما در مشارکت‌های اجتماعی ضعیف هستیم. صداوسیما و رسانه‌ها در جذب مشارکت اجتماعی در بحران‌ها مطلوب عمل نمی‌کنند چرا که در گذشته تا برف سنگین می آمد بلافاصله حتی کوچه‌ها توسط مردم برف روبی می شد.

هاشمی با بیان اینکه در برف اخیر حدود 3000 کارگر و 163 پایگاه برفروبی خیابان های اصلی را از برف پاک کردند گفت:‌ اما متاسفانه کوچه‌ها فرعی و درختان در برف مانند و دچار بحران شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این مسئله حاکی از خلاء همکاری و مشارکت بین شهروندان بود. باید بررسی در راستای آسیب‌شناسی این خلاء‌همکاری انجام شود و امید است هر چه بیشتر شاهد افزایش مشارکت باشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانو A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    فقط تهراني ها غافلگير نشدند ، ساكن گوهردشت كرج هستيم متاسفانه پس از چهار روز شهرداري هيچ اقدامي براي پاكسازي خيابانها از برف نكرده و حتي از روز شنبه تا كنون زباله ها را هم جمع آوري نكردند، درصورتيكه با توجه به ساخت و سازها در اين منطقه شهرداري اين منطقه درآمد قابل توجهي از سمت مردم گوهردشت دريافت ميكند ولي هيچوقت اقدام مثبتي جهت رفاه مردم از سمت شهرداري گوهردشت ملاحظه نميشود.
  • بی نام US ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    طلبکار هم شده؟ یعنی واقعا شورش را در اورده اید
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    واقعا شهرداری ضعیف عمل کرده