ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه با تاکسیرانان متخلف فرودگاه امام خمینی(ره) به شدت برخورد خواهد شد از شهروندان و مسافران درخواست کرد که موارد تخلف و شکایات خود را به مسولان شهرداری اعلام کنند.

سید امیر سیدهنجن  گفت: در فرودگاه امام دو نوع شرکت تاکسیرانی فعالیت می‌کنند که بین شهر و درون شهر را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه همه تاکسی‌های فرودگاه زیر نظر سازمان تاکسیرانی نیست و تنها یک سوم تاکسی‌های فرودگاه زیر نظر سازمان است گفت: طبق توافقنامه ای که با فرودگاه امام منعقد شده است، نرخ، نوبت‌دهی،‌ نظارت و مدیریت تاکسی‌ها بر عهده فرودگاه امام است و سازمان تاکسیرانی تنها تامین تاکسی‌ها را بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی در خصوص چرایی کمبود تاکسی در این فرودگاه گفت: مستحضرید که معابر متصل به فرودگاه دچار یخبندان و بعضا مسدود شده است و لذا تاکسی‌ها امکان برگشت ندارند و یا به سختی خود را به تهران و فرودگاه می‌رسانند که این مسئله سبب شده تعداد آنها کاهش یابد.

وی در خصوص گرانی کرایه برخی خطوط با بیان اینکه با رانندگانی که در این روزها اقدام به افزایش قیمت می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد گفت:‌ مردم می‌توانند با تماس با سامانه 1888 و یا 48048 شکایات خود را به مسئولان شهرداری اعلام کنند و مطمئن باشند که با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

هنجن با بیان اینکه دقت داشته باشید که مدیریت عرضه و تقاضای سفر در شهر فرودگاهی برعهده سازمان تاکسیرانی نیست، گفت: در صورتی که گزارشی از اخذ کرایه های غیرمتعارف و میلیونی از سوی تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی دریافت شود، قطعا راننده به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد .

وی با بیان اینکه در کمیته انضباطی رای های مختلفی برای رانندگان صادر می شود گفت: ضمن برگرداندن کرایه دریافت شده به مسافران، حتی ممکن است نسبت به اخراج راننده از تاکسیرانی اقدام شود اما تاکنون هیچ گزارشی در خصوص دریافت کرایه های میلیونی دریافت نکردیم.

 

 

۴۲۴۲

کد خبر 750853

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    5 0
    تا بحال شده خود مسئولین با این سامانه 1888 و 48048 تماس بگیرن؟ هرکسی میخواد جلوی رسانه ها برای احقاق حقوق مردم راهکاری نشون بده زود میگه تماس بگیرین شکایت کنین.ولی طرف نمیدونه که پروسه تماس و ثبت درخواست،مشکل و حتی غیرممکنه چه برسه به پیگیری و رسیدن به حق و حقوق.
  • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    2 0
    کسانی که در شرایط اضطرار کرایه بالاتری پرداخت کرده اند از روی ناچاری با راننده توافق کرده اند. در اینصورت با توجه به توافق دو طرف، شکایت نخواهند کرد. اما تاکسیرانی ذاتاً مسئول نظارت و کنترل و رسیدگیست. اصلا نباید نیازی به شکایت مسافر باشد. تاکسیرانی باید رأساً و بدون اعتراض مسافرین این موضوع را کنترل و برخورد کند. اگر چنین نباشد نقش نظارتی تاکسیرانی بی معنی است.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین