میزان نوشت: سردار حاجی زاده گفت: اگر آمریکا هارپ دارد چرا جلوی حوادث طبیعی خود را نمی‌گیرد؟، هدف دشمن از این حرکات ایجاد اضطراب در ملت و حمله به سپاه است.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادواره ۱۳۳ شهید اشتهارد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه و تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به ناکامی‌های دشمن در حوزه‌های نظامی اظهار داشت: با وجود اینکه امروز از نظر نظامی در وضعیت خوبی هستیم، این آمادگی را نیز حفظ می‌کنیم و بخاطر توانمندی نیرو‌های مسلح ما است که بحث تهاجم دشمن منتفی است. امروز اهمیت دشمن در حوزه اقتصادی است.

سردار حاجی زاده با برشماری اهمیت آگاه‌سازی در برابر عملیات روانی دشمن افزود: این اغتشاشات اخیر، شروع آن اعتراض به موسسات مالی بود، اما در ادامه قرارگاه دشمن با هدایت از طریق فضای مجازی تجمعات را هدایت می‌کردند و دقیقا نقش اتاق جنگ را بر عهده داشتند. آن‌ها با همین خبرپراکنی گاهی زلزله‌ها را به هارپ وصل می‌کنند. اگر آمریکا این قدرت را دارد چرا جلوی حوادث طبیعی خود را نمی‌گیرد؟ در جای دیگر انفجار یک کپسول گاز را به انفجار موشک‌های سپاه ربط می‌دهند. ما در موارد گذشته آن‌ها را صراحتاً اعلام کردیم. هدف دشمن از این حرکات ایجاد اضطراب در ملت و حمله به سپاه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در جای دیگر تصادف کشتی سانچی که چندی پیش ناو آمریکایی نیز در آنجا تصادف کرد ایجاد شبهه کردند تا ذهن ملت را مشغول کنند و این ابزار عملیات روانی علیه مردم ایران است و سر منشاء این کانال‌ها به سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، انگلستان، آمریکا و عربستان سعودی متصل هستند که هدفشان ایجاد ناامیدی از داخل کشور است.

وی در ادامه افزود: امروز وزیر خزانه داری آمریکا در قرارگاه دشمن وظیفه حمله به اقتصاد جمهوری اسلامی را دارد و نکات رهبری در مورد نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی در این زمینه کاملاً راه گشا است. اما اگر دشمن را دشمن ندانیم و یا دنبال راه حل از خارج باشیم این یعنی نفوذ و صدمه زدن به اقتصاد و حاصل آن بیکاری و تعطیلی بیشتر کارخانجات ما است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    0 0
    اون انفجار و صدای وحشتناک تو کرمانشاه انفجار کپسول گاز بود؟ عجبببببب... شمال کرمانشاه و نصف شرق کرمانشاه صدای اون انفجار رو شنیدن و خونه هاشون لرزید. اونوقت میگید انفجار کپسول گاز بود؟ در ضمن من کرمانشاهی هستم و در جریان اون اتفاق هستم.