مهندس سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کردند. بسمه تعالی

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران متن  پیام تبریک  مدیر بندر امیراباد  به  شرح ذیل است :
بسمه تعالی

فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است .( امام خمینی(ره))

طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ از ایران اسلامی، شروع جنبش های های عدالت خواهی در سراسر جهان را رقم می زند و تجلی قدرت اراده مردم بر گلوله استبداد را به رخ می کشد.

دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برهه ای از تاریخ این مرز و بوم کهن است که امت اسلامی با رهبری مراد و امام خویش، مسیر کشور را از خدمت به اجانب و استکبار به حرکت در طریق استقلال و آزادگی تغییر داد و با اقتدار و ظفرمندی به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران کنونی دست یافت.

انقلاب اسلامی ایران که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید «انفجار نوری بود» که تلألو آن امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی و ایجاد و تقویت مقاومت در برابر رژیم‌هایی همچون صهیونیست‌ها و در مقابله با تروریست‌ها شده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه کشتی سانچی فرا رسیدن سی‌و نهمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده های محترم و معزز شهدا،جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ،جامعه دریایی کشور و عموم ملت سربلند ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت دوست، سعادت و سربلندی تمامی هموطنان و اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را مسئلت دارم.

 

سیاوش رضوانی

مدیر بنادر و دریانوردی و

منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =