۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷

رئیس کمیته انضباطی شهرداری اردبیل از تشدید نظارت بر عملکرد کارکنان خبر داد و گفت: کمیته انضباطی شهرداری اردبیل به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با هرگونه فساد اداری فعال شده و با متخلفین احتمالی برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایرج گل محمدی تصریح کرد: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در امر مبارزه با فساد اداری و تاکید شهردار اردبیل مبنی بر پیشگیری از بروز هرگونه فساد اداری و بی انضباطی در مجموعه شهرداری اردبیل، کمیته انضباطی بیش از گذشته فعال شده و با هرگونه تخلف اداری احصا شده توسط مبادی ذیربط با عاملان فساد برخورد جدی می کند.

وی با بیان این که در سال جاری بیش از 22 جلسه کمیته انضباطی برگزار شده است و تخلفات در سال جاری نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است، افزود: هدف از برگزاری این جلسات رسیدگی به تخلفات کارکنان و تصمیم گیری برابر آیین نامه کمیته انضباطی با کارکنان متخلف است.

مدیر حراست شهرداری اردبیل از رسیدگی به 59 نامه مربوط به تخلفات در دو گروه خبر داد و تشریح کرد: در ادامه نظارت ها و پیگیری گزارش های ارایه شده از تخلفات کارکنان ، 24 مورد توبیخ کتبی درج در پرونده، یک مورد توبیخ کتبی بدون درج در پرونده، 9 مورد تذکر کتبی بدون درج در پرونده ، 9 مورد تذکر شفاهی در گروه یک صادر شده است.

گل محمدی به اخراج دو نفر از متخلفان در بدنه شهرداری اشاره کرد و گفت: 10 مورد توبیخ کتبی درج در پرونده و 6 مورد دیگر تذکر کتبی بدون درج در پرونده صادر شده است.

رئیس کمیته انضباطی شهرداری اردبیل تصریح کرد: تمامی نیروهای رسمی و پیمانی اعم از کارمندی و کارگری موظف به رعایت قوانین کاری و انضباط اداری هستند و در صورت گزارش تخلف از مبادی زیربط با آن ها برخورد جدی می شود.

وی گفت: بازرسی و رسیدگی به تخلفات جزو تاکیدات شهردار اردبیل است و در راستای ارتقای سلامت اداری موظف به مبارزه با هرگونه فساد هستیم.

رئیس کمیته انضباطی شهرداری اردبیل عنوان کرد: ترکیب کمیته انضباطی متشکل از 2 نفر از نماینده کارکنان ، یک نفر نماینده سرپرستان و 2 نفر نماینده کارفرما است که به موارد تخلفات در مجموعه شهرداری رسیدگی خواهند کرد.

مدیر حراست شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری تعدادی از کارکنان نیز به خاطر تخلفات مرتکب شده از سوی مبادی زیربط به" هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان استانداری" معرفی شده اند گفت: به دلیل حفظ حرمت و آبروی افراد از ذکر سمت و هویت افرادی که در کمیته انضباطی برخورد شده و به هیات تخلفات معرفی شده اند خودداری می گردد.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =