فرماندار رودسر با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی صبح یکشنبه در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد، زبان هنر را زبان ماندگار دانست و گفت: با زبان هنر می توان آثار بی بدیلی خلق کرد و در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، آموزشی و .... با مردم ارتباط برقرار کرد.
فرماندار رودسر با اشاره به تاثیرگذاری سمعی و بصری در آموزش و در ذهن مخاطب، افزود: هنر نمایش باتوجه به برقراری ارتباط دو سویه مابین بازیگر و بیننده می تواند تاثیرگذار باشد و اگر این ارتباط دوسویه نوآوری و خلاقیت داشته باشد تاثیرآفرینی اش چندین برابر خواهد بود.
وی با بیان اینکه هنر به عنوان یکی از ارزشمندترین و کارآمدترین عنصر در جامعه جهانی است عنوان کرد: استفاده از هنر در عصر ارتباطات و تلفیق تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی ذهن مخاطب را به سمت خود سوق می دهد و این مهارت زبان هنر در هنر نمایشی است که با استفاده از ابزار خود فکر انسان را درگیر می سازد.
وارسته با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال دهند.
وی در ادامه سخنان خود از وجود پربرکت معلمین و نقش بی نظیرشان گفت: پرورش انسان های موفق از کلام شایسته معلمین برآمده است و نقش شایسته آن ها بوده که توانستند شمع هدایت باشند و انسان های موثر را تقدیم جامعه نمایند.
وارسته با اشاره به فضای خاص و آرامش بخش در بین دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: دغدغه ها و مشغله ها هم نمی تواند از حضور در این محافل بازدارنده باشد بلکه این فضاها تجدید خاطره ای است از شهد شیرین درس آموزی و گفتگو که گذشته را با فضای دوستانه اش به یاد می آورد .
فرماندار رودسر در پایان از نوجوانان و جوانان خواست تا با نیازسنجی و ظرفیت سنجی از نگاه خود به عنوان آینده سازان این جامعه ، عوامل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی در آینده را مطرح کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =