رییس شورای شهر: توسعه همه جانبه شهر با توجه به مسائل فرهنگی ممکن است

اردشیردریکوند رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در آیین بهره برداری از ترمینال برون استانی خرم آباد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: وجود ترمینال برون استانی یکی از دغدغه های چندین دهه ی مردم لرستان بوده که باتلاش های شهردار سابق و شورای شهر دور چهارم و همچنین پیگیری های شهردار فعلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: این پروژه با مساحت 36 هزار مترمربع، زیربنای چهار هزار متر در چهار طبقه و بااعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

دریکوند یکی از موارد توسعه شهر را وجود زیرساخت هایی ازجمله پایانه و فرودگاه دانست و عنوان کرد: شهرداری علی‌رغم اینکه با مشکلات مالی مواجه بوده و کارکنان این مجموعه حدود شش الی ۱۰ماه معوقه داشته‌اند ولی تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم که دغدغه مشکلات کارکنان را مرتفع و معوقات را به‌روز کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: ۱۱منطقه حاشیه‌نشین شهری شناسایی‌شده است.

وی افزود: در برنامه‌ریزی که انجام‌شده اولویت بر این است که رسیدگی به مناطق محروم بیشتر شود، که تلاش می‌کنیم مشکلات و معضلات این نواحی را برطرف کنیم چون وجود این مناطق می تواند آسیب هایی به دنبال داشته باشد.

دریکوند اظهار داشت: شهرداری‌ها در سطح کشور به‌ویژه استان‌های محروم توانمندی مالی ندارند که نیاز است برنامه‌ریزی درستی در این زمینه داشته باشیم.

وی گفت: برای نخستین بار شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برنامه پنج‌ساله با افق ۲۰ ساله تهیه‌ کرده اند، که مناطق حاشیه‌نشین در این برنامه مدنظر است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد،و درآمد پایدار که یکی دیگر از مشکلات شهر خرم‌آباد است در برنامه پنج‌ساله مدنظر است.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه همه‌جانبه‌ای داشته باشیم باید مسائل فرهنگی را موردتوجه قرار دهیم و این موضوعات را پررنگ‌تر در نظر داشته باشیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =