شما نظر دادید/ لیلا حاتمی و رضا عطاران بهترین‌ بازیگران جشنواره

در نظرسنجی خبرآنلاین درباره بهترین بازیگران زن و مرد، لیلا حاتمی و رضا عطاران بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و فردا ۲۲ بهمن به پایان راه می‌رسد. پیش از آن که هیات داوری جشنواره فیلم فجر متشکل از فرشته طائرپور، حسن خجسته، بهرام بدخشانی، رسول صدرعاملی، کمال تبریزی، محمدرضا فروتن و خسرو دهقان برندگان سیمرغ‌های بلورین را معرفی کنند، خبرآنلاین در این باره نظر مخاطبانش را جویا شد. (اینجا)

در این نظرسنجی در میان بازیگران زن بیشترین رای به لیلا حاتمی بازیگر فیلم «بمب» اختصاص یافت و پس از او سارا بهرامی بازیگر فیلم «دارکوب» قرار گرفت. باران کوثری نیز با بازی در فیلم «عرق سرد» نظر برخی کاربران را به خود جلب کرد.

لیلا حاتمی سال گذشته به صورت مشترک با مریلا زارعی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نقش اول زن را از آن خود کرد. جایزه نقش مکمل زن نیز به ثریا قاسمی رسید.

در میان بازیگران مرد رضا عطاران به بیشترین رای دست پیدا کرد. او این دوره با فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی در جشنواره حضور دارد. پس از عطاران چند بازیگر مرد با آرای نزدیک به هم قرار گرفته‌اند و اگر هیات داوران نیز همانند مخاطبان خبرآنلاین فکر کنند برای انتخاب برنده کار دشواری پیش رو دارند. جواد عزتی در «لاتاری»، امیر جدیدی در «تنگه ابوقریب» و نوید محمدزاده در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در این نظرسنجی آرای نزدیک به هم دارند.

در دوره پیشین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین نقش اول مرد به محسن تنابنده اهدا شد و جایزه نقش مکمل به نوید محمدزاده رسید.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    9 3
    والا من پیامی که گذاشتید توی لینکی که گفتید مردم نظرسنجی کردن خوندم. اونقد نظرات زیاد نیست که بخاهید تامین بدید. کلا شاید 6 نفر گفتن رضا عطاران. شمارشتون چجوریاس؟
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
      6 0
      تعمیم؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    10 2
    این نتیجه بیشتر بخاطر محبوبیت این دو نفره.وگرنه بازیشون خیلی امسال چشمگیر نبود
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    13 3
    ليلا حاتمي؟ تو نقشي كه حتي ديالوگ نداره و حضورش تو كل فيلم به ده دقيقه نميرسه؟كه تو همون ده دقيقه هم بازي تخت و بدي ارائه ميده ، بيخيال بابا . به اسم ها راي نديد به بازي راي بديد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    6 1
    ليلا حاتمي من مطمئنم اينايي كه راي دادن بمب رو نديدن. بازي ايشون تو فيلم خيلي بده
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    2 2
    یعنی جواد عزتی هادی حجازی نوید محمد زاده فرهاد اصلانی و امین حیایی که واقعا درخشان بودن تو فیلم ها و سارا بهرامی و باران کوثری واقعا تو خانوما فوق العاده بودن رو ول کردن به رضا عطاران و لیلا حاتمی رای دادن شوخیشم خوب نیست
  • پرستو EU ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 3
    به نظرم امین حیایی باید بهترین بازیگر نقش اول مرد بشه