وحدت سنجش و ارزشیابی مدارس با طرح نظارت جامع

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نظارت کارکنان ستادی اداره سنجش و ارزشیابی لرستان از استان البرز گفت: طرح «نظارت جامع» تلاش می کند تا سنجش و ارزشیابی مدارس به هم افزایی و وحدت رویه نزدیک شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجتبی باقری مطلق افزود: نظارت جامع سنجش یک فرایند بازدید کلی از روند برگزاری آزمون ها، دفاتر امتحانی و شیوه های سنجش در مدارس است.

وی خاطر نشان کرد: طرح نظارت جامع با هدف تبادل تجربیات بین کارکنان سنجش استان ها، یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه در انجام فعالیت های حوزه سنجش، نظارت و دقت بر هدفمند کردن نمرات مستمر و نظارت در اجرای دقیق آئین نامه ها اجرا می شود.

باقری مطلق تاکید کرد: در بازدید کارکنان ستادی حوزه سنجش ش و پرورش لرستان عملکرد مدارس شهری و روستایی دوره های اول و دوم متوسطه استان البرز مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت.

وی صیانت آزمون ها در مراحل قبل، حین و بعد از و همچنین برگزاری آزمون های مختلف در مدارس را از جمله مهمترین فعالیت حوزه سنجش برشمردو تصریح کرد:مهم ترین فرآیندی که در مدارس جاری است، یاددهی و یادگیری است و همه امکانات آموزشی به کار گرفته می شود تا در فرایند ارزشیابی و سنجش نتیجه و اثر فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در طول سال تحصیلی در قالب کمی کسب شود.

باقری در پایان تاکید کرد: در این بازدیدها تلاش می شود تا ضمن رفع نقاط ضعف ، تجارب برتر سایر استانها هم در راستای ارتقای کیفیت آموزشی به کار گرفته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =