به گزارش ایسنا: رییس پلیس آگاهی کرمانشاه از دستگیری متهمی که پس از سرقت چهار کارت عابر بانک از داخل یک خودرو و خرید شش میلیون و 700 هزار تومان خبر دادو گفت: این متهم در بازجویی به 40 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

 سرهنگ اسفندیار امیدی درباره دستگیری باند سرقت لوازم داخل خودرو بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 19 کرمانشاه در پی کسب خبری مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر و به سرقت رفتن مبلغ دو میلیون تومان پول نقد و چهار قطعه کارت عابر بانک از داخل یک خودرو و دستیابی آنها به رمز یکی از کارت‌ها و خرید شش میلیون و 700 هزار تومان از یکی از کارت ، موضوع تحت پیگیری ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد سارقان مبلغ مذکور را با خرید از سه مغازه طلا فروشی، لاستیک فروشی و لوازم خانگی از حساب مالباخته برداشت کرده‌اند.

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: با مراجعه ماموران به محل‌های مذکور مشخص شد، مغازه طلا فروشی مجهز به دوربین مدار بسته بوده و از سارقان هنگام خرید فیلم ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مغازه طلا فروشی، یکی از سارقان به نام «پ- ق» شناسایی شد، گفت: این متهم دارای سوابق مشابه در سال‌های قبل بود که با پیگیری‌  و کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده متهم دستگیر شد. 

lمیدی تصریح کرد: با شناسایی متهم توسط مغازه دارانی که وی از آنها خرید کرده بود و با توجه به شواهد و دلایل کافی متهم به بزه انتسابی به همراه فردی به نام «م-ص» اعتراف کرد.

 رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی متهم به 40 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرمانشاه با همدستی متهم دیگر اعتراف کرد که تاکنون تعداد 9 نفر از مالباختگان شناسایی و به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 75408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =