افتتاح ایستگاه ثابت ثبت فوت در آرامستان خرم آباد

ایستگاه ثابت ثبت فوت در آرامستان شهرستان خرم آباد با حضور معاون اسناد هویتی، حراست و روابط عمومی اداره کل ثبت احوال لرستان به همراه مدیرعامل و جمعی از کارکنان سازمان آرامستان خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال لرستان گفت: با توجه به اینکه بستگان و خانواده متوفی تالمات روحی دارند و شاید فرصت نداشته باشند تا در مدت زمان معینی که در قانون پیش بینی شده جهت ثبت به موقع فوت به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند و این موضوع هم برابر قانون و مقررات باعث جریمه تاخیرمی شود لذا با این اقدام پس از ثبت فوت متوفیان به صورت آنلاین ورثه بعد از آن می توانند به نزدیکترین ادارات ثبت احوال محل سکونت خود در سراسر کشور جهت اخذ رونوشت خلاصه فوت مراجعه کنند.

شفیعیان در ادامه اظهار داشت: که یکی دیگر از محسنات اجرای این طرح در سازمان آرامستانها دادن آمار و اطلاعات دقیق وبه روز در خصوص افزایش یا کاهش جمعیت و همچنین علت مرگ ومیر در استان به مسئولین استانی و کشوری می باشد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از همکاری شهرداری - سازمان آرامستانها و مخابرات گفت: تمام تلاش مجموعه ثبت احوال لرستان خدمت رسانی به مردم است و در جهت تکریم و رفاه حال مردم این مجموعه در تکاپو و تلاش است تا بتوانیم رضایت مردم را داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    0 0
    واقعا ایجاد یک خدمت که از کمترین الزامات رفاهی یک کشور هست احتیاج به افتتاح و بستن روبان داره ؟؟؟