در روز پنجشنبه 26 بهمن، پربازدیدترین خبر به نقل قولی از موسوی لاری اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره سکته خفیف دلار بعد از تصمیمات دولت و رعایت نکاتی برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزای پرندگان بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، سخنی از موسوی لاری با عنوان پیشنهاد آیت الله نوری همدانی را به همه پرسی بگذارند نظر کاربران را به خود جلب کرد. آقای فیروزآبادی، جاسوسی هسته‌ای، آن هم با مارمولک؟ بازدید زیادی داشت. یک سوال صریح از احمد خاتمی درباره قانون اساسی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، سکته خفیف دلار بعد از تصمیمات دولت پربازدیدترین خبر بود، اعلام سه سیاست مهم بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز توجه کاربران را به خود جلب کرد. قیمت آپارتمان با متراژ و عمر متفاوت در نقاط مختلف تهران با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس فرهنگ، توضیحات مرضیه برومند پس از انتشار گفت‌و‌گوی جنجالی‌اش برای کاربران جالب توجه بود. انتقاد تند ترانه علیدوستی از توهین‌کنندگان به رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی هم بازدید زیادی داشت. گریه بازیگر زن جوان به خاطر تهدیدهای گروه فیلمسازی برای کاربران جذابیت داشت.

در سرویس جامعه، امام جمعه سرپل ذهاب کجا زندگی می کند؟ مورد توجه کاربران قرار گرفت. این موارد را رعایت کنید؛ آنفلوانزای پرندگان بیخ گوش ماست، پربازدید شد. برف و باران فردا از راه می‌رسد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، وزارت خارجه به موضع خلاف واقع آلمان علیه ایران واکنش نشان داد با استقبال کابران همراه شد. واکنش ایران به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور فرانسه توجه کاربران را به خود جلب کرد. نماینده روسیه نیکی هیلی را مسخره کرد مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، پاسخ دو کلمه‌ای علی کریمی به درخواست کارلوس کی‌روش پربازدیدترین خبر بود. دست‌های پشت پرده علی کریمی چه کسانی هستند؟ مورد توجه کاربران قرار گرفت. برخورد گرم کی‌روش با آقای گل قرمزها برای مخاطبان اهمیت زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، ببینید علی کریمی با فدراسیون فوتبال چه کرد پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =