رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور دبیر فدراسیون وزنه برداری، معاون توسعه و امور ورزش، وجمعی از علاقه مندان و پیشکسوتان این رشته در سالن نامجو اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان: رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور 123 ورزشکار از 24 استان کشور در روزهای 18 تا 20 بهمن ماه به میزبانی اهواز برگزار گردید و در پایان نفرات برتر هر وزن مشخص شدند.

در این رقابتها محمد هادی پورحسینی وزنه بردار با آتیه لرستانی با حضور در مسابقات وزنه برداری در اهواز خوش درخشید و توانست در این مسابقات که انتخابی تیم ملی بود طلای مسابقات را کسب کند و به تیم ملی وزنه برداری کشور راه یابد به همین بهانه در ذیل گفتگوی کوتاهی با وی ترتیب دادیم:

محمد هادی پور حسینی در ابتدا گفت: از سال 90 با راهنمایی های خانواده و دایی های عزیزم با رشته وزنه برداری آشنا شدم و با پشتکار و استعدادی که داشتم علاقه مند به این رشته شدم.

وی گفت: در ابتدا بایستی تشکر ویژه کنم از خانواده عزیزم که همیشه در کنار بنده بوده اند و دایی عزیز و بزرگوارم دکتر مرتضی محمودوند که مثل کوه پشت و پناه بنده بودن و همیشه با راهنمایی های خود بهترین ها را برایم رغم زده است.

این وزنه بردار لرستانی با اشاره به امکانات ورزشی در استان اظهار داشت: متاسفانه امکانات ورزشی استان و حمایت های مسئولین برای تمام ورزشکاران لرستانی مناسب نیست و وزنه برداری هم از این مشکلات کاملا بهره مند است. اگر بخواهم از مشکلات وزنه برداری بگویم یک طومار می شود گفت ولی انتظار داریم مسئولین به رشته های مدال آور استان نگاه ویژه ای داشته باشند .

پورحسینی ادامه داد : لرستان سرشار از استعداد برای رشته وزنه برداری است که اگر امکانات کافی به وجود بیاید به راحتی تا چند سال آینده قطب اول وزنه برداری کشور میشویم. وزنه برداران لرستانی حتی با این امکانات کم هم توانسته اند افتخارات زیادی برای استان کسب کنند.

قهرمان وزنه برداری کشور با بیان اینکه سطح کیفی مسابقات در اهواز بسیار بالا بود بیان کرد: این مسابقات به عنوان مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد خوشبختانه سطح مسابقات بسیار بالا بود و تمام ورزشکاران نامدار عضو تیم ملی در قالب 32 استان در این پیکارها شرکت کردند. و بنده در وزن 77 کیلوگرم در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 142 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتم.

وی افزود:با امید به خدا و برنامه ریزی دقیق برای شرکت در اردوی تیم ملی آماده میشوم و انشاالله بتوانم در آینده در مسابقات بین المللی افتخار آفرین برای کشور عزیزم ایران باشم و هدفم رقابت در مسابقات جهانی و المپیک است

در پایان تشکر می کنم از تمام کسانی که زحمات زیادی برای این بنده کمترین کشیده اند و بنده را همیشه پشتیبانی کرده اند. انشاالله بتوانم جوابگوی زحماتشان باشم.

در پایان نیز از مربی بزرگوارم علی رضا معتمدی و ریس هیئت وزنه برداری استان جناب سید علی شاهرخی بابت همه حمایتهایشان تشکر ویژه دارم.

گفتنی است: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور (جام تدبیر و امید) رقابت وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم در شهر اهواز برگزار شد

حمید پورحسینی وزنه بردار شایسته لرستانی در رقابت دسته 77 کیلوگرم، وزنه 142 کیلوگرم را به ثبت رسانده بود، مدال طلای حرکت یکضرب را دشت کرد.

عملکرد سه وزنه بردار برتر دسته 77 کیلوگرم در این مسابقات به شرح زیر است:
حرکت یکضرب:
1- حمید پورحسینی (لرستان): 142کیلوگرم
2- حسین بیرانوند(مازندران): 142کیلوگرم
3- حمید ملکی (ایلام): 141 کیلوگرم

حرکت دوضرب:
1- ایمان شاهقلیان (چهارمحال و بختیاری): 171کیلوگرم
2- محمدامین علیپور(خوزستان): 170کیلوگرم
3- حسین بیرانوند(مازندران): 162کیلوگرم

مجموع:
1- ایمان شاهقلیان (چهارمحال و بختیاری): 308کیلوگرم
2- محمدامین علیپور(خوزستان): 307کیلوگرم
3- حسین بیرانوند(مازندران): 304کیلوگرم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =