میزان نوشت: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: ارتفاع منطقه سقوط هواپیما 3800 تا 4200 متر است و فقط تیم های امداد کوهستان امکان دسترسی به محل را دارند.

حسین درخشان، اظهار داشت: با توجه به اینکه محل احتمالی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا بین 3800 تا 4200 متر ارتفاع دارد، تیم های امداد کوهستان هلال احمر اصفهان و چهارمحال به سمت محل حادثه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تیم های امداد کوهستان استان های فارس و لرستان هم به حالت آماده باش در امده تا به کمک بروند. محل سقوط به شدت صعب العبور است.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تاکید کرد: هنوز هیچ یک از تیم های امدادی و مردم محلی نتوانسته اند محل سقوط را مشاهده کنند.

شرایط نامساعد جوی و احتمال بارش برف در منطقه سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

نیروهایی امدادی در حالی برغم شرایط نامساعت جوی در تلاش برای رسیدن به محل حادثه هواپیمای یاسوج-تهران هستند که در حال حاضر براساس اعلام هواشناسی آسمان سمیرم بارانی و دمای هوا در این منطقه هفت درجه بالای صفر است و بارش برف در این منطقه کوهستانی نیز برای شب پیش‌بینی شده است.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    10 0
    این هواپیما قادر به پرواز در ارتفاعات زیاد, نزدیک به کوههای بلند ایران مثل دماوند و دنا نیست. و اصلا نباید از این هواپیمای ملخی بر فراز کوههای بلند ایران استفاده کرد. کاربرد این هواپیما برای دشت و جاهای هموار و کم ارتفاع است.