ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه سطح عدالت در جامعه راضی‌کننده نیست، گفت: عده‌ای با استفاده رانت اطلاعاتی و قدرت، فرصت‌های اقتصادی را بلعیده‌اند.

محمدحسین صفارهرندی در مجمع بسیج شهرستان پارسیان با اشاره به خصوصیات مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز در سایه‌سار نگرش ولایی و امام محور است که پیشوای ایران و رهبری نظام ما نه‌فقط از سوی مردم کشور ما پذیرفته‌شده، بلکه از سوی سایر کشورها نیز پذیرفته‌شده است.

صفارهرندی اظهار کرد: این انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی در حالی توانسته بسیاری از دشمنان ریز و درشت خود را پشت سر بگذارد که اقتدار امروز آن بیشتر از روزهای نخست انقلاب است و امروز کشورهای دیگری از ما درخواست دارند که فرمول ایستادگی و مقاومت را به آنان بیاموزیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه، دستاورد نظامی و استراتژیک را مهم‌ترین دستاورد نظام و انقلاب در چهل سال اخیر دانست و عنوان کرد: اسرائیل که روزی در خیال خام خود می‌خواست تأسیسات و استحکامات خود را در پشت مرزهای غربی کشور ما در کنار دجله و فرات بنا کند، اما اکنون مجبور شده فقط به منطقه اشغالی خود بچسبد و کشور پوشالی خود را در پشت دیواره‌های بتنی مخفی کند که مبادا جریان مقاومت بتواند به آن رخنه کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زمانی تکان خوردن اسرائیل لرزه بر اندام رجال عرب می‌انداخت، گفت: امروز سران رژیم صهیونیستی، اعتراف می‌کنند که قابل‌تصور نخواهد بود که دوباره به لبنان حمله کنیم و با حزب‌الله درگیر شویم، زیرا حزب‌الله در پاسخ سرتاسر اسرائیل را موشک‌باران خواهد کرد.

صفارهرندی، در ادامه به پیوند شیعه و سنی در یمن اشاره و عنوان کرد: وحدت شیعه و اهل سنت کار را به‌جایی رسانده که یمن به‌عنوان یک کشور که همیشه به‌عنوان ضعیف‌ترین حلقه کشورهای عربی قلمداد می‌شد، امروز با همه بی‌بضاعتی به‌راحتی توانست بر ماشین جنگی عربستانی که بر پول‌های قارون گونه این حکام شکم پاره تکیه کرده بود، را زمین‌گیر کرد.

وی با انتقاد از برخی افراد رانت‌خوار در کشور، تصریح کرد: از سطح عدالتی که در این جامعه وجود دارد راضی نبوده و به اینکه یک عده از رانت اطلاعاتی بیشتر به دلیل متصل بودن به جایگاه‌های قدرت، فرصت‌های اقتصادی را می‌بلعند و یک عده دیگر از این فاصله‌دارند نیز اعتراض داریم.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =