سامان قدوس می‌تواند یکی از اصلی‌ترین بازیکنان ایران در جام‌جهانی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از همان پیش از جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان که فریدون زندی با بازی در کایزرسلاترن امید مردم ایران برای داشتن یک بازیکن حرفه‌ای دیگر در ترکیب را بالا برد تا همین دیشب که سامان قدوس برابر آرسنال درخشید و حالا یکی از گزینه‌های درخشش در جام‌جهانی است، فوتبال ایران با ظهور پدیده‌هایی همراه بوده. پدیده‌هایی که در آستانه جام‌جهانی شروع به درخشیدن کردند و از اصلی‌ترین بازیکنان ایران در جام‌جهانی بودند.

جدا از جام‌جهانی ۲۰۱۰ که ایران به جام‌جهانی نرسید، پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۴ نیز ترکیب ایران با حضور دو ستاره یعنی رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه همراه بود. دو بازیکنی که در برزیل هم اتفاقا خوب کار کردند، اما مسیرشان بعد از جام‌جهانی کمی منحرف شد. شاید وجه تمایز سامان قدوس و این دو بازیکن در همین مورد باشد.

سامان این روزها برای اوسترشوندس بازی می‌کند و علی‌رغم جوی که مدیربرنامه‌هایش ایجاد می‌کند، خودش قراردادش با این تیم را تمدید کرده و خیلی به صحبت درباره پیشنهادات دیگرش نمی‌پردازد. او بیشتر تمرکز خودش را روی جام‌جهانی گذاشته تا به نوعی چهارمین پدیده تاریخ فوتبال ایران که پیش از جام‌جهانی کشف شده است در آسمان روسیه بدرخشد. او مسیر کاملا درستی را پیش گرفته و آینده‌اش بعد از جام‌جهانی و حضور احتمالی می‌تواند خیلی روشن‌تر از این روزها باشد.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =