ایسنا نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به سرمایه‌های موجود در آموزش و پرورش گفت: عدم توازن سرمایه و بهره‌وری چالش ایجاد می‌کند، اما افزایش بهره‌وری موجب رشد می‌شود نه تزریق منابع.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مراسم اختتامیه هجدهمین نشست مدیران استان، سرپرستان پردیس‌ها و مراکز در بندرعباس، دانشگاه فرهنگیان را مهد آموزگاران و معلمان نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: این دانشگاه در دسترسی به اهدافی که برای آن تاسیس شده از توفیقات روزافزون برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه در دوران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نباید تجربه های غلط را تکرار کنیم، گفت: باید تمام قدم هایی که برمی داریم عالمانه با بالاترین غناء و پشتوانه ملی باشد تا مورد رضایت خداوند، امضای اهل بیت و مثمر ثمر واقع شود.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر بهره گیری از تمامی اندیشه ها و تجارب برای پرورش دانش آموختگان علمی، اخلاقی و مهارتی در دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه باید بهترین ها وارد شده و با یک دوره آموزشی مطابق با نیاز های تربیت کشور پرورش یابند.

وی با اشاره بر ضرورت بازبینی محتوا و منابع درسی، تولید فکر و اندیشه و استفاده از آخرین دستاوردها در این دانشگاه اظهار کرد: بهترین شاخص برای ارزیابی دانش آموختگان برخورداری آنان از آموزش و مهارت است.

امام جمعه موقت تهران عدم اتخاذ تصمیم درست در زمان درست را از چالش های پیش روی مدیریت ها برشمرد و گفت: کمال عقلانی و تصمیم درست منشاء تحول خواهد بود، به آنچه دارید اکتفاء نکنید و با فکر بررسی و ارائه راهکار موجب جهش تعلیم و تربیت کشور شوید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =